Wonga stawia na partnerstwa ubezpieczeniowe

0
147

Firma pożyczkowa Wonga w ciągu maksymalnie pięciu lat chce zdobyć tytuł lidera rynku pożyczek pod względem wartości portfela i liczby klientów. W realizacji tego celu ma jej pomóc m.in. zaangażowanie w partnerstwa strategiczne, pozwalające jej dotrzeć w zupełnie nowe obszary rynku consumer finance. Na pierwszy ogień pójdą ubezpieczenia – informuje „Puls Biznesu”.

Tomasz Fedyna, prezes Wongi, deklaruje, że jego firma chce wejść na rynek pożyczek offline i dlatego będzie stawiać na partnerstwa strategiczne z firmami, które połączą ją z różnymi dystrybutorami. „PB” wskazuje, że firma pożyczkowa zintegrowała się z HiPRO – fintechem łączącym dystrybutorów z instytucjami dostarczającymi finansowanie, co pozwala klientom na zakupy na raty. W ramach partnerstwa Wonga sfinansuje zakup ubezpieczeń komunikacyjnych, sprzedawanych przez multiagencje. Spłatę zobowiązania rozłoży na 12 rat.

Tomasz Fedyna deklaruje, że Wonga zrobi wszystko, aby być partnerem finansowym pierwszego wyboru HiPRO. Gazeta ujawnia, że kolejne partnerstwo ubezpieczeniowe pożyczkodawcy zostanie zawarte jesienią.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 16 sierpnia, Karolina Wysota „Wonga diametralnie zmienia strategię”

https://www.pb.pl/wonga-diametralnie-zmienia-strategie-1124698

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)