Ruszyła najnowsza kampania reklamowa LINK4. Tym razem Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska w rytm przeboju „I love Rock ‘n’ Roll” śpiewają o benefitach Pakietu OC w LINK4.
„Tu zasady są proste. Najpierw dbasz o siebie, żebyś potem mógł zadbać o innych, jak w OC z LINK4” – przekonuje ubezpieczyciel. Tym razem, oprócz nowej wersji światowego przeboju „I love Rock ‘n’ Roll” Joan Jett & the Blackhearts w wykonaniu utalentowanych polskich wokalistek, na ekranie można zobaczyć emocjonujące sceny ratownictwa górskiego i pożarniczego.
Nowe spoty reklamowe LINK4 mają dwie odsłony. Najpierw widzowie są świadkami dynamicznych akcji z udziałem prawdziwych ratowników, a potem na ekran wkraczają przebojowe wokalistki. Przekonują, że holowanie do 100 km w całym kraju, jakie zapewnia Program Pomocy z Samochodem Zastępczym i Assistance Opony do OC w LINK4, to prawdziwy hit na rynku.
– W LINK4 szczególnie cenimy sobie zaufanie klientów, którzy wiedzą, że mogą u nas liczyć na wsparcie w trudnych sytuacjach, gdy tego potrzebują. Holowanie w razie wypadku to jeden z podstawowych elementów bezpieczeństwa, jaki chcemy zapewnić posiadaczom Pakietu OC w LINK4. Proste zasady i pewność, że jesteśmy partnerem, któremu można zaufać, gdy dzieje się coś niedobrego, to podstawa naszego działania i o tym jest nasza najnowsza kampania – mówi Mikołaj Ciaś, członek zarządu LINK4.
– Podstawą skutecznej i mądrej pomocy jest zabezpieczenie siebie. To jest pierwsze zdanie, które pada na każdym szkoleniu ratowniczym: najpierw zadbaj o siebie, jak chcesz pomóc innym. Podobnie myślimy w LINK4, dlatego do ubezpieczenia OC, które w razie zdarzenia daje ochronę osobom poszkodowanym przez kierowcę, proponujemy Program Pomocy w pakiecie, w ramach którego ubezpieczony może dodatkowo liczyć na pomoc Assistance dla siebie – dodaje Joanna Talaśka, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej LINK4.
Pakiet OC w LINK4 to połączenie dwóch ubezpieczeń – obowiązkowego OC komunikacyjnego oraz Programu Pomocy z Samochodem Zastępczym i Assistance Opony. W ramach Programu Pomocy, oprócz holowania w razie wypadku, ubezpieczony może liczyć na samochód zastępczy do trzech dni w razie wypadku lub kradzieży pojazdu, uruchomienie auta w przypadku rozładowania akumulatora oraz pomoc w wymianie koła, gdy zostanie uszkodzona opona.
Realizacja reklamy odbywała się zarówno w plenerze, jak i w studiu w Warszawie. Ujęcia akcji ratunkowych powstały w Dolinie Bolechowickiej niedaleko Krakowa. Ratownicy występujący w reklamie to członkowie Grupy Ratownictwa Medycznego oraz strażak wspierany przez kolegów z lokalnej jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej. Realizację kampanii powierzono agencji kreatywnej Brasil, a za produkcję odpowiadała Flota Filmowa. Spoty powstały we współpracy ze sprawdzonym w poprzednich śpiewających reklamach LINK4 kolektywem reżyserskim Państwo Rodzeństwo.
Nowe reklamy LINK4 można oglądać od 1 czerwca 2024 r. w telewizji, na VOD, w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube LINK4:
Spot ze strażakiem:
Spot z ratownikiem górskim:
(KS, źródło: LINK4)