Europ Assistance Polska wspólnie z Punktą przygotowały nowy produkt assistance drogowego: FitAutoPomoc. Ubezpieczenie assistance, zarówno krótko-, jak i długoterminowe, klienci mogą kupić w trzech wariantach. Polisa zapewnia ochronę od ryzyka awarii lub kradzieży pojazdu, jak również wypadku drogowego.
Oferta została przygotowana dla klientów, którzy niezależnie od posiadanego OC lub AC potrzebują dodatkowej ochrony assistance.
– Wsłuchując się w głosy naszych klientów, zauważyliśmy, że pojawiło się zapotrzebowanie na nową formę assistance drogowego. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, stworzyliśmy produkt, który mogą dostosować do swoich potrzeb. Na przykład w okresie wakacyjnym mogą wybrać wariant krótkookresowy, dostosowany do długości wyjazdu. Sprawdzi się on również w ciągu roku podczas kilkudniowych wyjazdów za miasto. Polisa obejmuje zarówno Polskę, jak i w rozszerzonym wariancie Europę – mówi Krzysztof Zaborowski, Key Account Manager Europ Assistance Polska.
Pomoc dostępna w trzech wariantach jest przeznaczony dla posiadaczy aut osobowych do 3,5 tony. Assistance krótkoterminowy można nabyć na okres 7, 14 i 30 dni, natomiast assistance długoterminowy obejmuje roczną ochronę ubezpieczeniową. W ramach assistance krótkoterminowego klienci mają zagwarantowaną możliwość skorzystania z jednej interwencji, natomiast assistance długoterminowy przewiduje cztery interwencje w roku ubezpieczeniowym. Produkt dostępny jest jedynie w grupie Punkta, na stronach punkta.pl oraz fitpolisa.pl, a także stacjonarnie w biurach agentów Punkta i Profi Insurance.
– Jako multiagencja mamy punkt widzenia bardzo bliski klienta i jego procesu decyzyjnego w wyborze produktów ubezpieczeniowych. Wiem, jak bardzo elastyczność jest istotna. Szczególnie w dobie niestabilności rynkowych, inflacji, wahań cen. Cieszymy się, że wraz z Europ Assistance Polska mogliśmy stworzyć FitAutoPomoc: najbardziej elastyczne assistance na rynku. Produkt dla ludzi myślących w sposób nowoczesny, oczekujących od ubezpieczycieli dynamicznego dostosowywania się do ich stylu życia – dodaje Mieszko Sibilski, dyrektor public relations Punkty.
Każdy wariant gwarantuje holowanie pojazdu po wypadku lub awarii, naprawę lub wymianę opony czy szyby. Proponowane limity holowania są bardzo atrakcyjne w porównaniu do najczęściej spotykanych ofert na rynku. Wariant drugi zapewnia dodatkowo samochód zastępczy od 3 do 14 dni w zależności od rodzaju zdarzenia (awaria, wypadek, kradzież). Najszerszy wariant zawiera ponadto pokrycie kosztów naprawy pojazdu po awarii, kalibrację szyb, sezonową wymianę opon i usługę door to door. Dodatkowym rozwiązaniem jest pomoc finansowa w przypadku kradzieży auta w wysokości 2000 zł.
Wariant pierwszy gwarantuje pomoc w razie awarii i wypadku auta na terenie Polski. Wariant drugi i trzeci obejmują zasięgiem terytorialnym Polskę i Europę z wykluczeniem terenów objętych sankcjami.
Ochroną ubezpieczenia objęte są pojazdy, których wiek nie przekracza 18 lat. Świadczenia, jakie oferowane są w tym ubezpieczeniu, sprawiają, że obecnie jest ono unikatowym produktem na polskim rynku.
Polisę można nabyć online.
(AM, źródło: Europ Assistance)