Bacca postanowiła całkowicie zaprzestać posługiwania się swoją marką oraz marką Smart11. To element strategicznej reorganizacji, obejmującej wychodzenie do nowych branż oraz zmiany personalne – wynika z ustaleń cashless.pl.
Serwis informuje, że Bacca chce poszerzyć swoje portfolio usług poza sektor ubezpieczeniowy. Wojciech Kazimierski, obecny prezes firmy, przekazał cashless.pl, że spółka, korzystając ze swoich doświadczeń, rozwija narzędzia i produkty, tak aby móc zaoferować wartościowe i atrakcyjne usługi płatnicze oraz finansowania. Przedsiębiorstwo chce stać się dostawcą dla szerokiego rynku bez żadnych ograniczeń branżowych. Te usługi ma oferować TubaPay, na celowniku której znalazły się m.in. branże urodowa i zdrowotna.
Wojciech Kazimierski deklaruje, że jego firma pozostanie wierna swoim podstawowym usługom, zbudowanej pozycji rynkowej, którą chce utrzymywać w zakresie finansowania składek ubezpieczeniowych poprzez sieć współpracujących agentów, a także zintegrowane towarzystwa ubezpieczeniowe, oraz realizacji płatności za polisy poprzez autorską aplikację i terminal płatniczy tokenizujący kartę.
Więcej:
cashless.pl z 27 maja, Ida Krzemińska-Albrycht „Fintech zamiast insurtechu. Strategiczne zmiany w Bacca”
(AM, źródło: cashless.pl)