4LifeDirect został strategicznym partnerem Generali

0
971

W minionym tygodniu sąd w Gibraltarze przekazał wskazówki konieczne do realizacji przeniesienia na Generali portfela polis polskich klientów lokalnego zakładu Red Sands, oferującego w Polsce ubezpieczenia za pośrednictwem 4Life Direct. Po uzyskaniu niezbędnych zgód regulacyjnych i antymonopolowych oraz przeprowadzeniu procesu prawnego właściciele 80 tys. polis Red Sands zostaną klientami Generali.

– Jesteśmy dumni, że będziemy mogli zapewnić dotychczasowym klientom Red Sands ochronę spod znaku lwa, stając się ich partnerem na całe życie. Będąc blisko nich, możemy i będziemy świadczyć im niezbędną pomoc. Cieszę się, że Red Sands wybrało Generali, aby zapewnić klientom wsparcie podmiotu działającego w Polsce od ponad 20 lat – powiedział Maciej Fedyna, p.o. prezesa Generali Polska.

Red Sands to firma z siedzibą na Gibraltarze, która dotychczas oferowała klientom w Polsce swoje ubezpieczenia na podstawie unijnych przepisów o swobodzie przepływu usług. Ze względu na wyjście Zjednoczonego Królestwa i Gibraltaru z Unii Europejskiej nie będzie mogła kontynuować tej działalności w  krajach Unii Europejskiej.

– To dla nas bardzo ważne, że możemy współpracować z taką firmą jak Generali jako partnerem dla posiadaczy naszych polis w Polsce. Zależało nam na tym, aby mimo zmian geopolitycznych, nasi klienci mogli nadal korzystać z doskonałych rozwiązań ubezpieczeniowych, realizowanych przez wiarygodną i solidną firmę ubezpieczeniową. Dzięki rozpoczęciu współpracy z Generali, po realizacji wymagań Sadu Najwyższego w Gibraltarze, z przyjemnością przekażemy naszych klientów pod skrzydła firmy, która zapewnia doskonałe produkty i profesjonalny serwis oraz silne zaplecze kapitałowe – powiedział Shaun Cawdery, dyrektor zarządzający Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited.

Przeniesienie portfela stanowi początek strategicznej współpracy Generali z 4Life Direct, która została również agentem ubezpieczyciela w Polsce i już teraz oferuje swoim klientom polisy Generali Życie.

Cieszę, że zyskaliśmy na partnera 4LifeDirect – firmę, która ma doświadczenie, jak docierać do tej grupy klientów z ofertą ubezpieczeń na życie. Wierzę, że wspólnie będziemy rozwijać te produkty, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów w myśl naszej idei bycia partnerem na całe życie – dodaje Maciej Fedyna.

– W ciągu jedenastu lat obecności w Polsce wypracowaliśmy model biznesowy, który wyróżnia unikalna strategia kontaktu z klientem. Pomagamy klientom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie, by polskie rodziny mogły dbać o spokojną przyszłość ich najbliższych. Zaufanie i satysfakcja klientów są dla nas najważniejsze. Dzięki podjętym decyzjom i nawiązaniu partnerstwa z Generali wiemy, że nadal będziemy mogli dostarczać klientom polisy na życie, które są przejrzyste i zrozumiałe – mówi Katarzyna Jedynak, dyrektor generalny 4Life Direct.

4Life Direct jest częścią 4Life International Group. Grupa ma siedzibę główną w Londynie i jest obecna na pięciu rynkach: polskim, czeskim, słowackim, węgierskim oraz greckim. W Polsce działa od 2009 roku.

Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited jest częścią grupy Red Sands, która posiada obecnie ponad milion klientów w całej Europie. Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited z siedzibą na Gibraltarze jest notyfikowany przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z właściwymi europejskimi regulacjami ubezpieczeniowymi.

AM, news@gu.home.pl

(źródło: Generali)