Nationale-Nederlanden: Pierwsza edycja TEDxKids

0
426

Rusza pierwsza warszawska edycja TEDxKids. Polską odsłonę inicjatywy wspiera Nationale-Nederlanden.

11 października odbędzie się konferencja TEDxKids@AcademyInternational. 12 młodych mówców po raz pierwszy stanie na scenie, by podzielić się ze słuchaczami swoimi doświadczeniami i przeżyciami.

– Hasło przewodnie tej konferencji to GOING BEYOND – ZRÓB KROK DALEJ. Młodzi, którzy stają przed publicznością i dzielą się swoimi prywatnymi przemyśleniami, to naprawdę superbohaterowie. Rozwijają przy tym charyzmę, zdrową pewność siebie i ambicję. Takich ludzi bardzo nam potrzeba – odważnych i umiejących sięgnąć po swoje, a jednocześnie działających dla dobra i korzyści innych. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, by taką inicjatywę poprzeć – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.

TEDxKids jest kolejnym wydarzeniem wpisującym się w najnowszą kampanię marketingową firmy: „Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata”. Zakład promuje w niej spędzanie wspólnie wolnego czasu i rozwijanie dziecięcych pasji, przypominając tym samym, jak ważne jest zagwarantowanie bezpieczeństwa podczas każdej podejmowanej aktywności.

– Niezależnie od tego, czy mówimy o drodze powrotnej ze szkoły do domu, czy o kryzysowych sytuacjach międzyludzkich, w których najmłodsi się znajdują – zależy nam na ich dobru w szczególny sposób. Takie aktywności są źródłem wiedzy i przykładów, jak poradzić sobie w problematycznych momentach. Dlatego też wszelkie wydarzenia, które wspierają młodych ludzi, jak TEDxKids, są warte zaangażowania – dodaje Marta Pokutycka-Mądrala.

Wydarzenie objęli patronatem honorowym Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Międzynarodowa Kapituła Orderu Uśmiechu i Instytut Praw Dziecka im. Janusza Korczaka.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)