W czwartek 20 sierpnia o godz. 13.00 trener Marcin Banaszkiewicz opowie, w jaki sposób agent ubezpieczeniowy może wspierać swój biznes na portalu społecznościowym LinkedIn. Bezpłatne szkolenie odbędzie się w grupie facebookwej „Kurs na wzrost w sprzedaży ubezpieczeń”.
W programie poruszone zostaną następujące tematy:
- Jak sprzedawać ubezpieczenia na LinkedIn?
- Dlaczego social selling to przyszłość w sprzedaży?
- Jak eksponować swoją reputację w przestrzeni publicznej?
– Umiejętność nawiązywania relacji i budowania wizerunku w mediach społecznościowych to coraz istotniejsza przewaga biznesowa agentów ubezpieczeniowych – zauważa Aleksandra E. Wysocka, redaktor naczelna „Gazety Ubezpieczeniowej”. – Tradycyjne metody dystrybucji powinny być uzupełniane „social sellingiem”, który rządzi się nieco innymi zasadami od tych stosowanych od dziesięcioleci przez agentów ubezpieczeniowych. Warto te zasady poznać i wykorzystać dla rozwoju swojego biznesu w niełatwych pandemicznych czasach – dodaje.
– Dzisiaj już 67% wszystkich rozpoznań przez klientów odbywa się w świecie cyfrowym – uzupełnia Marcin Banaszkiewicz. – 80% z szukających kupuje produkty na podstawie opinii i rekomendacji, nawet od nieznanych sobie osób. Aby jednak doszło do zakupu, klient będzie potrzebował co najmniej 5 razy zetknąć się z marką, jej twórczością i wartościami – również z marką personalną na LinkedIn. To, w jaki sposób używamy mediów społecznościowych, odgrywa kluczową rolę w nowoczesnym procesie sprzedaży, dzisiaj nazywanym social selling.
Dołącz do grupy i weź udział w szkoleniu: https://www.facebook.com/…