Crawford tworzy centrum cyberbezpieczeństwa

0
582

Crawford&Company, niezależny dostawca rozwiązań w zakresie zarządzania roszczeniami i outsourcingu dla przewoźników, brokerów i korporacji, utworzył centrum reagowania na incydenty cybernetyczne dla Europy Środkowej i Wschodniej. Centrum zostało ulokowane w Warszawie.

Wsparcie warszawskiemu centrum będą zapewniać lokalni menadżerowie z innych krajów regionu. Wcześniej Crawford rozszerzył swój specjalistyczny zespół ds. cyberprzestrzeni o 12 certyfikowanych menedżerów ds. incydentów cybernetycznych działających w regionie, zapewniając jednocześnie dostęp do zarządzanej sieci dostawców oferujących wsparcie eksperckie w krytycznych obszarach, w tym informatyki śledczej, prawa, public relations i powiadomień regulacyjnych. System stworzony do reagowania na incydenty cybernetyczne działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

Utworzenie centrum jest reakcją Crawford na znaczący wzrost podaży ubezpieczeń cyber oferowanych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a także gwałtowny wzrost liczb zgłoszonych incydentów cybernetycznych.

– Utworzenie naszego centrum reagowania na incydenty cybernetyczne i rozszerzenie naszej zdolności reagowania w cyberprzestrzeni w Europie Środkowo-Wschodniej stanowią część naszego szerszego zaangażowania w dostarczanie kompleksowej oferty „One Crawford” dla naszych klientów – powiedział Krzysztof Jabłoński, CXO i członek zarządu Crawford Polska.

(AM, źródło: Crawford)