Aviva szuka doradców ubezpieczeniowych

0
765

Rusza kampania rekrutacyjna Avivy skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako doradca ubezpieczeniowy. Firma podkreśla w niej, że informacje o zawodzie doradcy ubezpieczeniowego, jakie można znaleźć w sieci, nie zawsze są zgodne z prawdą.

– W ramach przygotowań do kampanii zorganizowaliśmy warsztaty z menedżerami sprzedaży oraz doradcami ubezpieczeniowymi Avivy. To od nich dowiedzieliśmy się, jakie pytania padają najczęściej od osób zainteresowanych tą pracą, co jest dla nich ważne, co ich interesowało na rozmowach rekrutacyjnych czy jakie błędne opinie krążą w sieci o ich zawodzie. To na tych kwestiach skupiamy całą uwagę w komunikacji  – mówi Lidia Robakowska, Culture and Employer Branding Manager Aviva.

Kampania potrwa 3 miesiące i będzie podzielona na 2 etapy. W każdym z nich zostały przewidziane przedsięwzięcia skierowane do różnych grup docelowych. Osią kampanii będą cykliczne czaty z doradcami przeprowadzane w aplikacji Messenger. Dzięki temu osoby zainteresowane rozpoczęciem współpracy będą miały możliwość zadania pytań bezpośrednio doradcom.

– Dzięki udostępnieniu naszym doradcom konta Avivy na Messengerze dajemy kandydatom możliwość zadania wszystkich pytań i szczerej rozmowy, w trakcie której będzie można uzyskać 100% odpowiedzi. Bez tracenia czasu na wyszukiwanie i przeglądanie informacji w internecie, co do których nie mamy pewności, na ile są prawdziwe i rzetelne – zaznacza Lidia Robakowska.

Na stronie kampanii pojawi się szczegółowy harmonogram wszystkich czatów z doradcami oraz odpowiedzi na często zadawane pytania – również te kontrowersyjne, m. in. odpowiedzi na pytania typu: „Czy doradca ubezpieczeniowy słyszy dziękuję od klienta?” lub Czy doradca ubezpieczeniowy to zawód na całe życie?”.

Czatom z doradcami towarzyszy też kampania leadowa o szerokim zasięgu, kierująca do strony kampanii www.nieszukajzapytaj.pl, reklama programmatic oraz możliwości reklamowe na YouTube. W kolejnej części kampanii przewidziane są aktywności content marketingowe.

(AM, źródło: Aviva)