PZU daje szansę stażystom

0
585

PZU rusza z kolejną edycją Programu Praktyk i Staży dla studentów i absolwentów. Na chętnych czeka ponad 60 miejsc. Tegoroczny program promuje hasło „Jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz”.

Na kandydatów czekają oferty z różnych obszarów biznesowych, m.in. finansów, obsługi szkód i świadczeń, sprzedaży, audytu, IT, HR, analizy biznesowej, obsługi prawnej czy underwritingu.

– To już kolejna edycja Programu Praktyk i Staży. Mamy bogate doświadczenie we współpracy z młodymi, zdolnymi i ambitnymi ludźmi. Cieszy nas to, że studenci i absolwenci od lat chcą wiązać swoją karierę z PZU i zdobywać u nas pierwsze doświadczenie zawodowe. Oferujemy im konkretne, merytoryczne zadania oraz wsparcie profesjonalnych i inspirujących mentorów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami PZU.

Uczestnicy programu mogą liczyć na szkolenia wdrożeniowe oraz opiekę pracowników PZU. Praktyki trwają trzy miesiące – od lipca  do końca września.  Staże potrwają pół roku, począwszy od lipca do końca grudnia.

Podobnie jak w poprzednich latach, oferta praktyk skierowana jest do studentów co najmniej drugiego roku studiów oraz do absolwentów do roku po ukończeniu edukacji. Z kolei na staż mogą aplikować studenci co najmniej trzeciego roku studiów oraz absolwenci do dwóch lat po ukończeniu nauki na uczelni. Do tej pory ponad połowa uczestników Programu Praktyk i Staży po jego zakończeniu znalazła stałe zatrudnienie w PZU.

Kampania promująca program potrwa do 26 kwietnia i obejmie reklamy w mediach społecznościowych, portalach studenckich oraz działania online. Cały proces rekrutacji odbędzie się w formule online.

– Chcemy dać potencjalnym kandydatom jak najwięcej informacji o możliwościach, jakie daje udział w programie. Dlatego w kwietniu planujemy tygodniowe wydarzenie online, podczas którego zainteresowani będą mieli okazję spotkać się wirtualnie z naszymi rekruterami, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania i podpowiedzą, które praktyki lub staże będą najciekawsze dla kandydatów. O szczegółach wydarzenia będziemy informować w naszych mediach społecznościowych – mówi Anna Gaertig, kierownik Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy.

(AM, źródło: PZU)