Od 1 kwietnia posiadacze smartfonów, tabletów i smartwatchy mogą wykupić ubezpieczenie Warta Smart Pakiet, które zabezpieczy ich sprzęt w sytuacji m.in. uszkodzenia, zniszczenia czy kradzieży. W ramach polisy można objąć ochroną zarówno nowe urządzenia jak i te, których polska premiera miała miejsce najwcześniej cztery lata temu. Nowa propozycja Warty będzie dostępna w kanale agencyjnym.
Pakiet umożliwia dopasowanie zakresu ubezpieczenia do potrzeb użytkownika. W zależności od wariantu ochroną można objąć sam wyświetlacz lub całe urządzenie. Klient ma możliwość ubezpieczenia sprzętu zarówno swojego, jak i np. małżonka czy dziecka. Ochronie podlegają nie tylko nowe urządzenia, ale również używane, pod warunkiem że nie są uszkodzone, a od ich premiery na polskim rynku nie minęły 4 lata.
W zależności od wybranego przez klienta wariantu ubezpieczenie obejmie wyłącznie wyświetlacz lub cały sprzęt na wypadek uszkodzenia/zniszczenia w wyniku zalania, przepięcia lub utraty w związku z kradzieżą z włamaniem, rabunkiem lub kradzieżą kieszonkową. Ubezpieczenie obejmuje szkody powstałe na terenie całego świata, dzięki czemu urządzenie jest chronione nawet podczas podróży czy wakacji za granicą.
– To jedyne takie ubezpieczenie na rynku, które klient może kupić, nie wiążąc się żadną dodatkową umową, np. abonamentową czy inną umową ubezpieczenia. Cieszymy się, że jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce udostępniamy klientom taką ofertę u naszych agentów. Smartfony, tablety czy smartwatche są obecnie nieodłącznym elementem naszej codzienności. Wszyscy natomiast wiemy, jak uciążliwe i kosztowne jest naprawianie czy kupowanie nowego urządzenia. Dlatego przygotowany przez nas zakres ochrony jest szeroki – od pękniętego ekranu po kradzież – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.
W przypadku wykupienia wariantów z najszerszym zakresem Warta gwarantuje dodatkowo usługi assistance, czyli serwis door to door i zapewnia transport sprzętu do punktu napraw. Szkody rozliczane są bezgotówkowo, posiadacz urządzenia nie musi się martwić o koszty naprawy. Co więcej, na czas naprawy klient może otrzymać telefon zastępczy. Na życzenie klienta po naprawie wyświetlacza smartfonu możliwe jest także zamontowanie folii ochronnej.
Aby zawrzeć umowę, należy skontaktować się z agentem Warty. Zweryfikuje on, czy sprzęt nie jest uszkodzony. W tym celu konieczne jest wykonanie dokumentacji fotograficznej przedmiotu ubezpieczenia. W zależności od umowy klient może zdecydować się na jednorazowe lub ratalne opłacenie składki.
(AM, źródło: Warta)