Warta wzbogaciła Portal dla Brokerów, swoją nową platformę do obsługi ubezpieczeń korporacyjnych, o kolejne rozwiązania. Umożliwią one m.in. łatwiejsze administrowanie polisami oraz kontem na platformie.
Nowe funkcjonalności, spośród których niektóre zostaną wdrożone jeszcze w tym miesiącu, obejmują:
- wyszukiwanie polis po numerze rejestracyjnym lub VIN oraz wyświetlanie ich w szczegółach polisy,
- generowanie i pobieranie listy polis,
- generowanie i pobieranie listy płatności (wraz z numerem rachunku, na który należy uiścić nieopłaconą składkę),
- wnioskowanie o informacje szkodowe z widoku szczegółów danej polisy
- możliwość podejrzenia swoich danych oraz zmiany obecnego hasła w ustawieniach.
Dodatkowo co miesiąc zostanie wygenerowany wykaz składek, które powinny być opłacone w kolejnym miesiącu. Użytkownicy platformy otrzymają również takie powiadomienie w portalu i na adres e-mail, jeśli mają włączone powiadomienia. Z kolei ci, którzy potrzebują więcej niż jednego konta w dwóch różnych organizacjach, zyskali taką możliwość za pomocą jednego logowania
Trwają też prace nad stworzeniem API do udostępniania danych znajdujących się na portalu oraz nad przeniesieniem procesu rozliczeń z ePlatformy do Portalu dla Brokerów.
(AM, źródło: Warta)