Link4 TU otrzymało wyróżnienie Top Marka 2019 w plebiscycie programu Laur Klienta. Konsumenci docenili ubezpieczenia komunikacyjne towarzystwa.
Laur Klienta to ogólnopolski projekt, który wyłania każdego roku najbardziej rozpoznawalne i najchętniej polecane produkty i marki w swoich kategoriach. W tym roku najwięcej wskazań w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych otrzymał Link4.
– Każdego dnia wkładamy dużo serca w to, by tworzyć dobrą ofertę i proces obsługi w pełni odpowiadający na potrzeby klientów. Dlatego właśnie ta nagroda jest dla nas tak ważna, bo jest przyznawana przez samych klientów – tłumaczy Marlena Piekut, dyrektor Pionu HR i Relacji z Klientem Link4, która odebrała nagrodę podczas jubileuszowej XV gali programu Laur Konsumenta.
Od początku 2019 roku Link4 realizuje strategię budowania oferty modułowej, w której klienci ubezpieczyciela mogą podstawowy zakres polisy uzupełnić o inne produkty, np. pomoc po kradzieży. To świadczenie, które klient może przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta, np. zakup rzeczy, które znajdowały się w skradzionym pojeździe, ale nie są objęte AC, wynajęcie auta zastępczego, przejazdy taksówkami czy rejestrację kolejnego pojazdu. Dodatkowo ubezpieczeni mogą skorzystać ze specjalnej infolinii, czynnej 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
Ponadto osoby, które decydują się na zakup ubezpieczenia komunikacyjnego Link4, mogą liczyć na tzw. alerty pogodowe, które ubezpieczyciel wysyła do kierowców w formie krótkiej wiadomości SMS z informacją o nadchodzącym niebezpiecznym zjawisku atmosferycznym. Towarzystwo zaoferowało też OC za szkody wyrządzone osobie trzeciej w związku z użytkowaniem urządzeń transportu osobistego, a także w związku z użytkowaniem klasycznych rowerów, hulajnóg czy deskorolek.
(AM, źródło: Link4)
fot.: Link4