W ciągu najbliższych dwóch lat CUK Ubezpieczenia chce dwukrotnie zwiększyć swoją sieć liczącą obecnie 500 punktów oraz liczbę aktywnych klientów. Liczy też na wyraźny wzrost przypisu – informuje „Puls Biznesu”
Jacek Byliński, prezes i współwłaściciel CUK Ubezpieczenia, mówi gazecie, że przez 20 lat działalności maksymalizacja zysków nie była nadrzędnym celem firmy. Przez ten czas multiagencja poczyniła wielomilionowe inwestycje w digitalizację, profesjonalizację zawodu agenta i działania marketingowe. Teraz liczy na to, że podjęte działania zapewnią zwiększenie skali biznesu, tj. 140 mln zł przychodów osiągniętych w 2021 r. oraz 700 tys. aktywnych klientów. Liczba tych ostatnich ma się podwoić w ciągu najbliższych lat. Fundamentem budowania pozycji ma być rozwój organiczny w oparciu o multikanałowość, ale CUK nie wyklucza też akwizycji
Więcej o planach rozwoju CUK Ubezpieczenia w najnowszym podcaście „Gazety Ubezpieczeniowej” zatytułowanym „Rozmowy bez Asekuracji”
Więcej:
„Puls Biznesu” z 9 marca, Karolina Wysota „CUK ucieka przed wojną cenową”:
https://www.pb.pl/cuk-ucieka-przed-wojna-cenowa-1143621
(AM, źródło: „Puls Biznesu”)