Maria Rosa została laureatką w prestiżowym konkursie CMO AWARDS 2021. Dyrektorka marketingu online ERGO Hestii otrzymała nagrodę w kategorii Brand Guardian. Nagroda jest wyrazem uznania dla strategii komunikacji tworzonej przez ubezpieczyciela razem z polskimi artystami.
– Strategia marketingowa i nowa identyfikacja wizualna ERGO Hestii nawiązuje do wieloletniej tradycji naszej firmy, w ramach której poprzez różne działania CSR wspieramy polskich artystów. To właśnie ich prace zainspirowały nas do stworzenia kreacji, które wykorzystujemy w działaniach marketingowych. Uznanie ze strony ekspertów rynkowych jest dla nas potwierdzeniem, że obrany kierunek komunikacji jest nie tylko efektywny, ale też wykracza poza standardy rynkowe – mówi Maria Rosa, dyrektorka marketingu online ERGO Hestii.
Strategia komunikacji ERGO Hestii to koncepcja bazująca na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików. Koncepcja kreatywna została oparta o artystyczne i zarazem rzadko spotykane w marketingu online formaty, których celem jest nie tylko promocja marki i oferowanych przez ERGO Hestię produktów, ale też intrygowanie i angażowanie internautów podobnie jak robią to dzieła sztuki. Kreacje wykorzystywane w ramach nowej linii komunikacji opracował zespół marketingu online ERGO Hestii razem z agencją Accenture. Kreacje ERGO Hestii wykorzystują dzieła różnych polskich twórców. W komunikacji zamiast powszechnie stosowanych grafik pojawią się m.in. artystyczne fotografie. Nowa strategia komunikacji jest zgodna z wartościami marki oraz jest kolejnym przejawem wysokiej odpowiedzialności społecznej.
CMO AWARDS to doroczna nagroda, w ramach której dyrektorzy marketingu (CMO) wyróżniają ze swojego grona koleżanki i kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.
(AM, źródło: ERGO Hestia)