Stały monitoring procesu likwidacji szkód dzięki nowej aplikacji LINK4

0
1038

LINK4 wprowadził specjalną aplikację pod nazwą Internetowy Status Szkody, dzięki której klienci mogą śledzić proces likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym. Funkcjonalności dostępne w ramach narzędzia umożliwiają również przesłanie dokumentów, zamówienie auta zastępczego oraz wybór serwisu naprawczego.

Z ISS aktywnie korzysta już 84% klientów LINK4.

– Aplikacja ISS doskonale wpisuje się w strategię LINK4. Konsekwentnie udowadniamy, że ubezpieczenia mogą być proste i zrozumiałe dla wszystkich, a w realizacji tego celu  pomagają nam zaawansowane technologie. Wszystko to opiera się na silnych filarach naszych firmowych wartości: Klient, Szacunek i Mistrzostwo. Kupując ubezpieczenie, klienci chcą mieć pewność, że w trudnej sytuacji szybko otrzymają od nas potrzebną pomoc. Doświadczenia z procesu likwidacji szkody przekładają się później na satysfakcję klientów, a ona z kolei na ich zaufanie i lojalność czyli w ubezpieczeniach wartości kluczowe – podkreśla prezes LINK4 Agnieszka Wrońska.

Ubezpieczyciel co miesiąc pyta ponad 10 tysięcy klientów o zadowolenie z procesu likwidacji szkód.

– Komunikat, jaki otrzymujemy od klientów, jest jasny. Chcą, aby proces obsługi szkody był szybki i prosty. Tę wiedzę wykorzystaliśmy przy tworzeniu aplikacji do bieżącego śledzenia całego procesu: od momentu zgłoszenia szkody aż do wydania decyzji – mówi Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód LINK4.

Dzięki aplikacji klienci LINK4 mogą na bieżąco śledzić cały proces likwidacji szkody komunikacyjnej. Dostęp do niej właściciele uszkodzonego pojazdu dostają podczas rejestracji szkody. Aplikacja ma także szereg praktycznych funkcjonalności, służących m.in. do przesłania dokumentów czy skontaktowania się z opiekunem szkody.

– Klienci chcą wiedzieć, ale też rozumieć nasze działania, a Internetowy Status Szkody pokazuje, co się wydarzy lub wydarzyło z konkretnym zgłoszeniem. Wszystko zgodnie z życzeniem klienta jest proste, na jeden klik: dołączenie dokumentów, zamówienie pojazdu zastępczego, wybór serwisu naprawczego czy kontakt z opiekunem szkody – objaśnia Marek Wasilewski.

Klienci LINK4 korzystający z ISS chętnie wybierają np. funkcję czatu, żeby łatwo połączyć się z opiekunem szkody. Dzięki temu mają kontakt z jedną osobą, dobrze zorientowaną w konkretnej sprawie.  

– Czat pozwala dodatkowo przełamać barierę, jaka może się pojawiać między klientami a ubezpieczycielem – bez tytułowania każdej wiadomości „Szanowni Państwo, numer szkody…” itd. To zbędne formalności, w końcu ma być prosto. Wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu, co jest dużym ułatwieniem, bo ISS jest również bardzo prosty w obsłudze. I to jest doceniane. Przykładem może być nasza 70-letnia klientka, która nie umiała pobrać dokumentów z maila, ale wszystkie informacje odnalazła bez problemu w aplikacji ISS, z czego była bardzo zadowolona – stwierdza Ewelina Kamińska-Lonty, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych i Majątkowych LINK4.

(AM, źródło: LINK4)