Efektem współpracy Colonnade i Glasson International, dostawcy systemów dla salonów optycznych, będzie możliwość zaoferowania klientom ubezpieczenia szkieł i oprawek. Ubezpieczyciel ma jeszcze w planach wprowadzenie polis dla zwolenników mikromobilności – podał cashless.pl.
Nowe ubezpieczenie szkieł i oprawek obejmuje zarówno skutki uszkodzenia wskutek nieszczęśliwego wypadku, nieumyślnej winy użytkownika czy też szkody wyrządzonej przez zwierzę, jak i kradzieży z włamaniem lub rabunku. Martyna Matuszyńska, dyrektorka ds. produktów i underwritingu Linii Consumer Colonnade, mówi serwisowi, że jej firma nadal będzie działać w pogwarancyjnych ubezpieczeniach sprzętu RTV i AGD i wkrótce ogłosi kolejną współpracę w tym obszarze. Jednocześnie ubezpieczyciel szuka perspektyw rozwoju, przyglądając się szeroko możliwościom nowych partnerstw. Colonnade ma też ogłosić nowe partnerstwo w zakresie ubezpieczeń rezygnacji z udziału w wydarzeniu, podobnym jak w przypadku współpracy z serwisem biletyna.pl. Jeszcze w tym roku ma też zaoferować wspólnie z partnerem ubezpieczenie hulajnóg i rowerów. Dostrzega również potencjał w sprzedaży ubezpieczeń w sieciach rozproszonych, jak np. salony optyczne, i będzie też pod tym kątem rozwijać swój zespół.
Wsparcie obszaru ubezpieczeń wbudowanych ma zapewnić wdrożenie systemu Guidewire, zawierającego moduł do konfiguracji produktów.
Więcej:
cashless.pl z 23 października, Ida Krzemińska-Albrycht „Colonnade idzie w embedded insurance: nowa współpraca w zakresie ubezpieczeń okularów”
(AM, źródło: cashless.pl)