Multiagencja CUK Ubezpieczenia nawiązała współpracę z Żabką. W jej ramach klienci zyskają dostęp do produktów ochronnych za pośrednictwem strony internetowej sieci sklepów. CUK Ubezpieczenia liczy też, że partnerstwo z Żabką zwiększy rozpoznawalność jego marki na poziomie krajowym i lokalnym.
Partnerstwo ma zapewnić klientom Żabki dostęp do polis, a CUK Ubezpieczenia ma zyskać nowe grupy odbiorców. Współpraca jest również nowym doświadczeniem technologicznym dla multiagencji, która stworzyła rozwiązania informatyczne dostosowane do specyfiki rynku convenience.
– Cieszymy się, że klienci Żabki zyskali dostęp do produktów ubezpieczeniowych. Nawiązaną współpracę traktujemy wielopłaszczyznowo, dostrzegając wspólne przestrzenie, w których możemy się rozwijać. To dla nas nowe i cenne doświadczenie – mówi Przemysław Grabowski, wiceprezes zarządu CUK Ubezpieczenia.
– Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia klienci Żabki szybko i bez wysiłku zadbają o zabezpieczenie swoich aut oraz jednośladów niewymagających rejestracji, a przy tym będą mogli skorzystać z promocji – dodaje Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług Żabka Polska.
Otwarcie nowego kanału dystrybucji ułatwi klientom porównanie ofert i zakup ubezpieczeń OC i AC w dogodnym momencie za pomocą specjalnego kalkulatora ubezpieczeniowego dostępnego na stronie ubezpieczenia.zabka.pl lub przez wsparcie contact center CUK. Polisy nie będą sprzedawane w sklepach Żabka. Akcja ma charakter marketingowy, który pozwala dotrzeć do nowych grup klientów. Żabka Polska nie bierze udziału w procesie dystrybucji ubezpieczeń.
Do oferty sieci sklepów trafiły również ubezpieczenia mobilności dostarczane we współpracy z Trasti, umożliwiające objęcie ochroną dowolnego środka transportu, który nie wymaga rejestracji – jak np. rower czy hulajnoga – i obejmują wszystkie sprzęty należące do ubezpieczającego i jego bliskich.
Na początek współpracy zaplanowana została promocja dla klientów, dzięki której za każde wydane 50 zł na zakup polisy otrzymają oni bon towarowy o wartości 5 zł do wykorzystania w sklepach Żabka.
– W pierwszej fazie współpracy skupimy się na ułatwieniu dostępu do ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC oraz mikroubezpieczeń za pośrednictwem strony ubezpieczenia.zabka.pl W przyszłości przewidujemy rozszerzenie oferty o kolejne produkty ubezpieczeniowe – mówi Przemysław Grabowski. W jego ocenie partnerstwo otwiera obiecujące możliwości rozwoju i rozbudowy oferty dla klientów w przyszłości.
(AM, źródło: CUK)