Allianz pozostaje najcenniejszą globalną marką ubezpieczeniową i zarządzającą aktywami na świecie. Potwierdza to tegoroczny ranking Brand Finance Global 500 opracowany przez Brand Finance, wiodącą światową firmę konsultingową zajmującą się wyceną marek
Allianz został sklasyfikowany na 25. miejscu w rankingu ogólnym. W poprzedniej edycji zestawienia ubezpieczyciel zajął 28. lokatę. Wartość jego marki wyceniono na 49,78 miliarda dolarów, wobec 46,89 mld dol. rok wcześniej.
– Pozycja Allianz w tegorocznym rankingu Brand Finance Global 500 potwierdza rosnącą siłę naszej marki i zaufanie, jakim obdarzyli nas klienci, agenci i brokerzy, partnerzy biznesowi i pracownicy – skomentował Bernd Heinemann, Chief Strategy, Marketing, Distribution Officer Allianz SE.
Na pierwszym miejscu w rankingu znalazła się marka Apple, którą wyceniono na 574,5 mld dol.
(AM, źródło: Allianz SE)