W Trasti trwają prace nad wirtualnym asystentem sprzedaży, który ma się pojawić jeszcze w tym roku. Nowe narzędzie będzie służyć pomocą zarówno agentom sprzedającym polisy insurtechu, jak i klientom samodzielnie kupującym ubezpieczenia – podał cashless.pl.
Wirtualny asystent ma analizować wybory użytkownika dotyczące zakresu czy warunków polisy i wyświetlać odpowiednie powiadomienia, uzupełniające wiedzę na temat oferty Trasti, dostosowując przekaz do informacji o danym kliencie. Narzędzie pomoże również przeprowadzić analizę potrzeb klienta – weźmie pod uwagę wszystkie posiadane dane, a więc np. informacje o rodzaju, wieku, przebiegu jego pojazdu, aby zasugerować, jaki zakres ochrony będzie adekwatny.
Więcej:
cashless.pl z 18 sierpnia, Ida Krzemińska-Albrycht „Trasti wprowadzi wirtualnego asystenta sprzedaży”
(AM, źródło: cashless.pl)