Webinar: Analiza potrzeb klienta w świetle ustawy o dystrybucji ubezpieczeń

0
1205

26 maja odbędzie się ubezpieczeniowe śniadanie biznesowe w formie webinaru. Wydarzenie skierowane do zakładów ubezpieczeń i reasekuracji, banków, brokerów i agentów ubezpieczeniowych będzie poświęcone analizie potrzeb klienta w świetle ustawy o dystrybucji ubezpieczeń. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Spotkanie będzie kolejnym z cyklu śniadań biznesowych organizowanych wspólnie z ekspertami branży ubezpieczeniowej. Obejmują one szerokie spektrum tematów dotyczących najważniejszych zmian odnoszących się do zakładów ubezpieczeń. Celem spotkań jest m.in. omówienie najważniejszych zmian w prawie, usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy oraz wymiana doświadczeń praktycznych. W przypadku tego spotkania tematem dyskusji będą najważniejsze zmiany wynikające z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń dotyczące analizy potrzeb klientów. Dlatego webinar jest skierowany w szczególności do specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż produktów ubezpieczeniowych z obszarów: compliance, prawnego, wsparcia dystrybucji, corporate, bancassurance, back office oraz sprzedaży ubezpieczeń detalicznych.

Webinar poprowadzi radca prawny Paweł Stykowski, local partner, kierujący departamentem prawa ubezpieczeń kancelarii DWF Poland Jamka.

Szczegółowe broszury i formularze zgłoszeniowe są dostępne pod adresem:

(am)