Wiener TU wdrożyło do wszystkich umów agencyjnych Klauzulę Fair Play. Ma ona gwarantować agentom towarzystwa pierwszeństwo w relacjach z klientami, pozyskanymi za ich pośrednictwem.
– Mamy świadomość, że stabilne i transparentne relacje z partnerami biznesowymi oraz wspieranie ich codziennej pracy pozwalają nam realizować ambitne cele. A jest to szczególnie trudny czas dla całej branży ubezpieczeń. Wprowadzając do wszystkich umów agencyjnych Klauzulę Fair Play, gwarantujemy naszym agentom bezpieczeństwo portfela klientów, a tym samym prowadzenia biznesu oraz, a może przede wszystkim, pierwszeństwo w obsłudze sprzedażowej pozyskanych klientów – powiedziała Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener TU.
Ubezpieczyciel zapowiedział, że w najbliższych tygodniach dojdzie do kolejnych wdrożeń produktowych oraz nowoczesnych i w pełni cyfrowych ścieżek sprzedaży na nowej platformie Wie.net. Narzędzie umożliwia prowadzenie sprzedaży na odległość oraz bez stosowania papierowych dokumentów. Wdrożenie Wie.net jest jednym z elementów strategii digitalizacji i cyfryzacji Wiener TU.
– Wdrożenie nowej platformy umożliwia agentom jeszcze sprawniejszą obsługę zdalną klientów. Będzie ona tym lepsza, im bardziej kompletne dane klientów znajdą się w systemie. Wiemy, że rynek ma z tym problem, dlatego chcemy zapewnić agentom poczucie bezpieczeństwa w wykorzystywaniu wszystkich możliwości, jakie niesie ze sobą Wie.net. Zobowiązujemy się, że nie będziemy podejmować bezpośrednich działań sprzedażowych wobec klientów pozyskanych przez agenta – zadeklarowała Anna Włodarczyk-Moczkowska.
(am)