Affinity w Warcie w nowym kształcie

0
637

Warta modyfikuje swoją praktykę rynkową w zakresie affinity. Ubezpieczyciel stworzy uniwersalną ofertę z możliwością kreowania zakresu ubezpieczenia.

Dotychczasowa praktyka rynkowa Warty w obszarze affinity opierała się na wdrażaniu zindywidualizowanych OWU i taryf dla każdego pojedynczego partnerstwa biznesowego. Rozwiązanie takie miało uzasadnienie dla wysokoskładkowych (min. kilkanaście milionów zł), indywidualnie negocjowanych i długoterminowych umów współpracy. Obserwując rozwój rynku, potrzeby partnerów oraz analizując zapytania ofertowe o często dość zróżnicowanych przedmiotach ubezpieczenia, a także szerokim zakresie ryzyk do objęcia ochroną, zakład zdecydował się stworzyć uniwersalny produkt affinity dla programów obsługiwanych przez Biuro Partnerstw Biznesowych Warty.

Zakład podkreśla, że atutem powyższego rozwiązania jest możliwość elastycznego kreowania zakresu ubezpieczenia dla szerokiej gamy kategorii przedmiotów ubezpieczenia. Zakres dostępnych ryzyk obejmuje m.in. ryzyko awarii, przepięcia, stłuczenia, wypadku all risk, zalania cieczą, kradzieży, rabunku, dewastacji, zdarzeń losowych all risk, a także utraty przychodów, zwiększonych kosztów albo braku możliwości skorzystania z zakupionej usługi lub produktu oraz szerokiego pakietu assistance.

Warta zwraca uwagę, że jej rozwiązania są dostosowane do dystrybucji we wszystkich kanałach sprzedaży: stacjonarnym, online oraz call center. W ubiegłym roku firma wdrożyła nowy system informatyczny specjalnie do obsługi jej programów affinity.

Historia programów affinity w Warcie trwa już ponad 17 lat. Obecnie zajmuje się nimi Biuro Partnerstw Biznesowych, które od 2021 roku działa w strukturze Departamentu Klientów Strategicznych i Reasekuracji.

Dotychczas Warta wdrożyła ponad czterdzieści programów ubezpieczeniowych. Obejmują one ochroną przede wszystkim sprzęt AGD/RTV/IT w przypadku awarii, zniszczenia, uszkodzenia w wyniku wypadku czy kradzieży.

(AM, źródło: Warta)