AgentBox – niezbędnik każdego agenta

0
1153

Na pewno zdarzało ci się zastanawiać, jakie narzędzia i programy dostępne na rynku mogą realnie poprawić efektywność twojej agencji. Przeglądasz internet i prasę w poszukiwaniu różnych opcji, sprawdzasz na forach i grupach agentów. Być może czytasz ten artykuł właśnie dlatego, że jesteś w trakcie takich poszukiwań.

Wybór odpowiedniego programu to nie jest łatwe zadanie, ale być może właśnie nastąpił koniec twoich poszukiwań. Poznaj AgentBoxa – wielofunkcyjny system dostępny w modelu abonamentowym, którego głównym zadaniem jest dostarczać wygodę i komfort codziennej pracy agentom ubezpieczeniowym.

Poniższy tekst przybliży ci główne funkcje systemu, który już dzisiaj może stać się twoim osobistym asystentem w sprzedaży i obsłudze klientów.  

Czym właściwie jest AgentBox?

AgentBox to system agencyjny zbudowany na trzech głównych filarach: narzędziach sprzedażowych, module obsługi klienta i zadaniach skupionych wokół sprzedaży i czynności posprzedażowych.

Jest to system, który nie tylko kompleksowo odpowiada potrzebom agencji ubezpieczeniowych, ale również wykorzystuje cyfrowe narzędzia w taki sposób, aby agent mógł wyprzedzać potrzeby klientów, sprzedawać więcej i pracować efektywniej niezależnie od tego, czy sprzedaje w trzyosobowym biurze, czy w trzystuosobowej organizacji. A wszystko to w ramach pełnej zgodności z regulacjami rynku i najwyższym poziomem zabezpieczeń przechowywanych danych. 

Trzy filary systemu AgentBox

Narzędzia sprzedażowe

Centralnym elementem AgentBoxa jest sprzedaż. Agent korzystający z narzędzia może oferować swoim klientom produkty różnego typu, począwszy od komunikacji, przez dom i mieszkanie, turystykę czy produkty lifestyle. Narzędzi sprzedażowych jest na rynku dużo, a co wyróżnia te, które oferuje AgentBox?

To przede wszystkim transakcyjne ceny i najbardziej zaawansowane integracje na rynku. Pierwsza z cech gwarantuje agentowi, że ceny, które widzi na porównaniu, są dokładanie tymi, za które za moment sprzeda klientowi polisę. Nie ma tu miejsca na ceny przybliżone czy orientacyjne. AgentBox prezentuje wyłącznie stawki, które agent może zagwarantować klientowi co do grosza.

Drugi wyróżnik to integracje – dzięki nim agent może z pełną swobodą modyfikować produkty, zmieniać zakresy i sumy ubezpieczenia, modyfikować zniżki, przyznawać kody rabatowe. Jeśli myślisz o integracjach na polskim rynku ubezpieczeń – myślisz o AgentBoxie.

Wiesz już, że w AgentBoxie możesz sprzedać ubezpieczenia różnego rodzaju dzięki transakcyjnym cenom i pewnym integracjom. Ale w dzisiejszych realiach nawet najlepsza sprzedaż oferowana w jednym kanale nie wystarczy. Klient w 2024 r. preferuje obsługę w różnych kanałach w zależności od indywidualnych preferencji i potrzeby chwili.

AgentBox umożliwia każdemu agentowi zbudowanie własnego omnichannelu, w którym może sprzedawać zarówno stacjonarnie, hybrydowo, jak i w pełni zdalnie. Dodatkowo agent, nawet działając w małej i średniej skali, może wykorzystać direct do stworzenia indywidualnego kanału do generowania leadów i własnego przychodu pasywnego. 

Obsługa klienta

Filozofią, która stała za modułem obsługi klienta w AgentBoxie, jest wygoda. Oznacza to przede wszystkim pełen komplet danych dostępnych w jednym miejscu. Agent ma najlepszy możliwy obraz swojego klienta, jego obiektów, potrzeb, dokumentów i nadchodzących spraw. Dzięki postawieniu wygody agenta na pierwszym miejscu przenosimy ciężar jego codziennej pracy z modelu sprawa ubezpieczeniowa za sprawą ubezpieczeniową na kompleksowe zarządzanie ryzykiem klienta. Dzięki temu nie tylko agent zyskuje czas i możliwości, ale również jest w stanie lepiej odpowiedzieć na potrzeby klienta. 

Mówiąc o obsłudze klienta, nie można zapomnieć o absolutnych podstawach, czyli wypełnianiu obowiązków regulacyjnych w postaci IDD, APK czy możliwości anonimizacji wybranych danych. Agent musi mieć pewność, że narzędzie jego codziennej pracy odpowie na wszystkie potrzeby klienta, np. poprzez wygenerowanie dokumentu zbycia pojazdu, ale też regulatora, np. wygenerowanie pełnego raportu wykonanych i przesłanych dokumentów APK w wybranym przedziale czasu. 

Zadania: czynności sprzedażowe i wiele więcej

Znasz już możliwości sprzedaży i obsługi klienta. Wiesz, że AgentBox pomoże ci skutecznie uproduktowić klienta. Jak wszyscy dobrze wiemy, praca agenta to także proza życia i wiele codziennych powtarzalnych czynności. W tym miejscu pomocny staje się moduł zadań AgentBoxa, który pokrywa swoim zakresem funkcjonalnym czynności, takie jak: wznowienia, płatności rat, oględziny auta przy sprzedaży AC, zarządzanie datami i kontaktami czy szanse sprzedażowe na przyszłość.

Również w tym module filozofią projektową była wygoda agenta, dlatego do każdego zadania użytkownik dostaje pełen komplet danych. Chcesz wznowić polisę? Jednym kliknięciem zobaczysz pełen podgląd danych z gotową do porównania kalkulacją wypełnioną danymi. 

Moduł zadań wykorzystuje również potencjał dodatkowego narzędzia w rodzinie AgentBoxa – aplikacji mobilnej. Agent wyposażony w smartfon może przesłać za pomocą aplikacji paczkę ze zdjęciami z oględzin, może zapisać błyskawicznie kontakt lub szansę sprzedażową albo wykonać błyskawiczną kalkulację za pomocą wygodnego skanera kodów AZTEC z dowodu rejestracyjnego. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich użytkowników AgentBoxa bez dodatkowych opłat. 

Standard dla dużych dostępny dla wszystkich

Do niedawna pełen zestaw narzędzi z omnichannelowym środowiskiem pracy zarezerwowany był tylko dla największych graczy na rynku. Dodatkowo konsolidacja rynku sprawia, że mniejsze i średnie podmioty stają przed sporymi dylematami dotyczącymi dalszego rozwoju i inwestycji. 

AgentBox jest dostępny dla każdego sprzedawcy ubezpieczeń niezależnie od skali działania. To w pełni demokratyczny zestaw narzędzi, których celem jest zapewnienie agentom stabilnego i bezpiecznego środowiska rozwoju własnej marki i wygody codziennej pracy. 

Poznaj standard AgentBoxa, napisz wiadomość na kontakt@agentbox.pl

Jesteś zainteresowany innymi narzędziami IT dla multiagencji i towarzystw ubezpieczeniowych? Poznaj nas na www.ecom.software.

Patryk Jarmuż
User & Client Experience Expert w ecom