Allianz awansuje w zestawieniu najsilniejszych marek świata

0
616

Allianz pozostaje najsilniejszą marką ubezpieczeniową i awansuje o trzy pozycje w zestawieniu globalnych marek Interbrand 2023. Według tego rankingu wartość marki wzrosła w ciągu ostatniego roku o 11,5%, do poziomu blisko 21 mld dolarów.

Piąty rok z rzędu Allianz jest najsilniejszą marką ubezpieczeniową świata. Zajmuje 31. miejsce w globalnym zestawieniu.

Silna marka wzmacnia poczucie bezpieczeństwa naszych klientów i stabilność relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Po fuzji stawiamy na rozwój oparty na mocnych fundamentach – mówi Marcin Kulawik, członek zarządu pełniący obowiązki prezesa Allianz Polska. 

Zestawienie Interbrand 100 Best Global Brands jest publikowane od 2000 roku. Jego podstawą jest koncepcja wartości marki wypracowana przez Interbrand. Metodologia wyceny marek ma certyfikat ISO 10668.

(AM, źródło: Allianz)