Marcin Kulawik, członek zarządu Allianz odpowiedzialny za operacje i IT, w wywiadzie dla cashless.pl zapowiada, że po fuzji z Avivą ubezpieczyciel zamierza ujednolicić katalog produktów i wszystkim klientom zaoferować pełną funkcjonalność dawnej MojejAvivy. Ze względu na czasochłonność tego procesu, w pierwszej kolejności do produktów Allianz zaadoptowane zostaną te usługi, które były najchętniej wykorzystywane przez dotychczasowych użytkowników serwisu.
Wśród wspomnianych usług Marcin Kulawik wymienia cieszące się dużą popularnością zgłoszenia szkód, płatności, zarządzanie polisami oraz inwestycjami. Allianz zamierza też rozwijać cyfryzację procesów obsługowych. Obecnie ubezpieczyciel analizuje możliwości, jakie zapewnia sztuczna inteligencja w likwidacji szkód komunikacyjnych. Istotnym posunięciem ma być też wprowadzenie narzędzia do umawiania konsultacji lekarskich.
Więcej:
cashless.pl z 8 lipca, Ida Krzemińska-Albrycht „Szef operacji i IT w Allianz: cel fuzji to nie tylko oszczędności, ale i rozwój. W planach moduł do umawiania wizyt lekarskich i nowe narzędzia AI”
(AM, źródło: cashless.pl)