W globalnym rankingu Interbrand Best Global Brands Allianz utrzymał pierwsze miejsce w kategorii najcenniejszych marek ubezpieczeniowych na świecie. Jednocześnie firma poprawiła swoją ogólną pozycję w rankingu i obecnie zajmuje 34. miejsce.
W ciągu roku wartość marki Allianz wzrosła o 2,2 mld USD (17%), do 15,2 mld USD. Wzrost ten jest najsilniejszy od czasu, gdy Allianz pojawił się w rankingu 100 Best Global Brands w 2007 r. z wartością marki na poziomie 4 mld USD.
– Jestem niezwykle dumny z tegorocznego niesamowitego wyniku. Ogromne podziękowania dla pracowników Allianz, naszych agentów i brokerów. Wspólnie realizujemy nasz cel „We secure your future”. Niestrudzenie pracujemy nad usprawnieniem podróży naszych klientów i znalezieniem prostych rozwiązań, które pozwolą im pewnie patrzeć w przyszłość – powiedział dr Christian Deuringer, szef globalnej marki i marketingu Allianz SE
Według Interbrand, awans Allianz w rankingu opiera się nie tylko na dobrych wynikach operacyjnych i zwiększonych przychodach, ale także na sile marki. Dodatkowo w ciągu ostatniego roku widoczny jest wzrost wpływu marki Allianz na decyzje zakupowe klientów.
(AM, źródło: Allianz)