ARC Europe Polska: Digital Intake pozwala zdalnie zgłosić awarię na drodze

0
899

Dzięki Digital Intake, nowej funkcjonalności ARC Europe Polska opartej na autorskim systemie Atlas, kierowcy samochodów marek Renault i Dacia mogą w prosty sposób zdalnie wezwać pomoc drogową, bez konieczności kontaktu z infolinią. Rozwiązanie jest dostępne w ramach aplikacji My Renault i My Dacia, pozwalających kierowcy przechowywać informacje o pojeździe i zarządzać nim w szerokim zakresie.

Do tej pory kierowcy zgłaszali problem na drodze poprzez telefoniczny kontakt z infolinią assistance i rozmowę z konsultantem. Po dodaniu do aplikacji mobilnej Digital Intake mogą  samodzielnie zgłosić zdarzenia poprzez prosty formularz webowy. Po uruchomieniu Digital Intake kierowca zostaje zapoznany z instrukcją bezpieczeństwa i wybiera rodzaj zgłaszanego zdarzenia – awarię, wypadek czy też potrzebę porady. Następnie podaje swoje dane osobowe oraz dane pojazdu, kluczowe dla automatycznego zweryfikowania ochrony assistance. Po potwierdzeniu uprawnień należy wskazać lokalizację pojazdu, korzystając z ręcznego wprowadzenia adresu lub automatycznego udostępnienia lokalizacji z Google Maps. W ostatnim kroku kierowca wybiera miejsce docelowe ewentualnego holowania samochodu, tj. jeden z pobliskich autoryzowanych serwisów Renault.

Na podstawie wprowadzonej informacji Digital Intake decyduje, czy wysłać na miejsce zdarzenia Mobilnego Mechanika czy też holownik. Przed wysłaniem zgłoszenia można także określić preferowany termin otrzymania pomocy.

– Integracja obu aplikacji to działania na dużą skalę, wymagając profesjonalizmu oraz partnerstwa. W naszej firmie lubimy rozwijać cyfrowe rozwiązania, przydatne w codziennym użytkowaniu pojazdów. Zrobiliśmy zatem kolejny krok. Wykorzystując dwa gotowe produkty, czyli aplikację My Renault i My Dacia, a także Digital Intake, chcieliśmy zaproponować kierowcom prosty, intuicyjny, wygodny i przede wszystkim zdalny sposób zgłaszania problemów na drodze. Udało się, a Centrala Renault we Francji pogratulowała nam wspaniałej współpracy z Renault Polska – mówi Krzysztof Rzepecki, System Support and Development Manager ARC Europe.

ARC Europe Polska współpracuje z Grupą Renault Polska od 2019 roku.

(AM, źródło: ARC Europe Polska)