Artykuł komercyjny - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Dobre wspomnienia z podróży koniecznie z polisą

W biurach podróży trwa sezon gorących kalkulacji. Klienci dopytują o last minute, loty czarterowe i hotele all-inclusive. Jedni marzą o rajskich plażach w Egipcie,...

Biuro Brokerskie RKB: 25 lat, setki klientów, tysiące zlikwidowanych szkód 

– Zaczynaliśmy od klienta indywidualnego. Dziś wyznaczamy standardy – tymi słowami Robert Kaglik, założyciel i prezes Biura Brokerskiego RKB, podsumowuje 25 lat działalności na...

Agent Do Zadań Specjalnych, czyli jak rozwinąć biznes agencyjny w oparciu o ubezpieczenia specjalistyczne

Marka eksperta to nie tytuł naukowy ani zawodowy, ale realne postrzeganie swojej roli w dystrybucji ubezpieczeń i to jak widzą nas inni, od klientów...

(Odc. 3) Jak nie umrzeć zawodowo

Ubezpieczenia od utraty dochodu (Income Protection) wywodzą się z krajów anglosaskich, a ich prekursorem były londyński rynek Lloyd’s. Do niego należą głośne medialnie polisy...

(Odc. 2) 1,1 mln powodów, by sprzedawać D&O

Według Krajowego Rejestru Sądowego w Polsce funkcjonuje ponad 1,1 mln podmiotów prowadzonych w formie spółek, fundacji, stowarzyszeń itp. Większość z nich to spółki akcyjne,...

Cyfrowo, ale po ludzku

Rozmowa z agentem Pawłem Wierciochem o rynku, relacjach i szansach dla agentów Aleksandra E. Wysocka: – UNIQA nie była Twoim pierwszym wyborem. Co się zmieniło,...

To nie ulotka ani cena. To wypłata zmienia wszystko 

Rozmowa z Kamilem Szewczukiem, właścicielem agencji ubezpieczeniowej w Białej Podlaskiej  Aleksandra E. Wysocka: – W ubezpieczeniach na życie mówi się o polisie, składce, OWU. Ale...

(odc. 1) D&O: Polisa, która nie uratowała Enronu

Pierwsza polisa D&O (OC członków kierownictwa) została wykupiona w 1934 roku przez Lloyd’s of London w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń kierowanych do członków rady...

Program do faktur dla firm ubezpieczeniowych – jak zoptymalizować rozliczenia i obsługę klienta?

Nie od dziś wiadomo, że wdrożenie odpowiedniego oprogramowania to klucz do sukcesu w optymalizacji procesów finansowych i poprawie obsługi klienta. Obsługa wielu klientów, terminowe...

30-lecie InterRisk: W dobrym Towarzystwie na lata   

W ubiegłym roku ponad 2 miliony osób wybrało ochronę ubezpieczeniową w InterRisk. Spółka obchodzi w tym roku swój okrągły jubileusz – 30 lat działalności...
18,555FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie