23 i 24 września ulice Warszawy zdominują biegacze. Sponsor tytularny Nationale-Nederlanden Mini Maratonu oraz 45. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego przygotował dla nich oraz dla kibiców wiele atrakcji.
Wszystko zaczyna się od profilaktyki
Nationale-Nederlanden po raz kolejny umożliwi wykonanie bezpłatnych badań profilaktycznych w specjalnie wyposażonym Medbusie. Odwiedzający mobilny gabinet będą mieli okazję wykonać USG piersi, jąder oraz tarczycy, jak również skorzystać z konsultacji dermatologicznej obejmującej dermoskopową ocenę znamion skórnych. Zanim z badań skorzystają mieszkańcy stolicy, Medbus wyruszy w Polskę. Rozpocznie swoją trasę 20 września, odwiedzając 3 miasta: Nowy Sącz, Ostrowiec Świętokrzyski oraz Kielce. Do stolicy powróci 23 września i będzie dostępny dla osób chcących wykonać badania przez cały weekend.
W zdrowym ciele zdrowy duch
Biegacze, kibice oraz sympatycy sportu, którzy odwiedzą strefę Nationale-Nederlanden w Pałacu Kultury i Nauki w dniach 22 oraz 23 września, czyli w dniach odbioru pakietów startowych, będą mieli okazję wykonać analizę składu ciała, a dokładniej 30 parametrów. Każda osoba, która weźmie udział w tym badaniu, otrzyma wynik w postaci karty pomiarów wraz z interpretacją eksperta fizjoterapeuty.
– Angażując się w działania wokół Maratonu Warszawskiego, chcieliśmy połączyć wątek uprawiania sportu, który jest tak ważny w dbaniu o stan swojego zdrowia, z akcją, która ma zachęcić społeczeństwo do regularnych badań i potwierdzania zdrowia. W mobilnym Medbusie, jak też w strefie biegacza w Pałacu Kultury i Nauki zaoferujemy wszystkim chętnym możliwość przebadania się oraz sprawdzenia kondycji swojego ciała. To jednak nie wszystko. Wszystkich maratończyków ubezpieczymy też na wypadek uszkodzenia ciała – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka komunikacji marketingowej i marki Nationale-Nederlanden.
Od małego na całego
W sobotę 23 września odbędzie się 8. Nationale-Nederlanden Mini Maraton, który wystartuje z samego centrum Warszawy przy ul. Emilii Plater. Po biegu w punkcie Nationale-Nederlanden w obrębie Strefy Kibica przy Pałacu Kultury będzie można uczestniczyć w specjalnej olimpiadzie sportowej. W Strefie będzie można wykonać film slow-motion, bumerang oraz standardowe zdjęcia z gadżetami do przebrania w specjalnej fotobudce 360. Ponadto na starszych kibiców będą czekać gadżety, a dla najmłodszych – dmuchaniec i dodatkowe atrakcje. Na trasie biegu zorganizowane zostaną również inne strefy kibica Nationale-Nederlanden.
– Zbliżający się 45. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski to kolejna inicjatywa, dzięki której możemy motywować do zmian na lepsze, poprzez wykreowanie angażującej, otwartej przestrzeni, z mnóstwem dobrej zabawy, wspólnego spędzania czasu i jednoczesnego promowania zdrowego trybu życia oraz systematycznej profilaktyki – podkreśla Marta Maszewska-Danielewicz.
#BiegamDobrze podczas Maratonu
Nationale-Nederlanden po raz kolejny angażuje się także w akcję społeczną #BiegamDobrze. Ubezpieczyciel ponownie dofinansowuje zbiórki wybrane przez maratończyków, stworzone przez nich w formie skarbonek online. Biegacze wspierają konkretną organizację, jednocześnie obierając cel biegowy, jaki zamierzają osiągnąć podczas maratonu. Trzy skarbonki, które zbiorą najwyższą kwotę darowizn, zostaną zasilone przez zakład kwotami odpowiednio 15 tys. zł, 10 tys. zł oraz 5 tys. zł.
– Dzięki ponownemu wsparciu #BiegamDobrze, największej biegowej akcji charytatywnej w Polsce, mamy możliwość niesienia pomocy finansowej organizacjom charytatywnym, które każdego dnia otaczają opieką i wsparciem potrzebujących. Przyłączając się do akcji, promujemy w społeczeństwie chęć niesienia bezinteresownej pomocy innym, jednocześnie doceniając ogromne zaangażowanie i trud maratończyków biegnących ponad 40-kilometrowy dystans w słusznej sprawie – podsumowuje Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)