AXA Partners i eSky namawiają do ubezpieczania się na wypadek rezygnacji z podróży

0
588

AXA Partners i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię reklamową. W akcji pod hasłem „Podróżujesz teraz? Tak. Teraz” przekonują odbiorców, że nie warto martwić się o to, czego nie możemy przewidzieć, jednocześnie zachęcając do zakupu ubezpieczenia od rezygnacji z podróży.

Kampania jest kolejną wspólną akcją AXA Partners i eSky.pl. Jej celem jest wzmocnienie świadomości bezpiecznego planowania podróży wraz z kompleksowym ubezpieczeniem, bez obaw o koszty z tym związane. Kampania prowadzona jest równolegle na dwóch rynkach: polskim i rumuńskim. Działania reklamowe wykorzystują formaty internetowe, social media i własne kanały komunikacji.

– Ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania podróży to produkt, na który decyduje się coraz więcej podróżujących. Z naszych analiz widać wyraźnie, że klienci chcą znowu podróżować, ale też zmieniły się ich priorytety. Kluczowe stało się dla nich poczucie bezpieczeństwa. W AXA Partners chcemy chronić wszystko to, co dla podróżujących jest najważniejsze, tak aby nie musieli się martwić o to, czego nie mogą przewidzieć. Taką ochronę zapewnia nasze ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania podróży, które oferujemy wspólnie z naszym partnerem biznesowym eSky. Polisa AXA Partners pozwala na zwrot wydatków poniesionych w związku z zakupem biletu na podróż w sytuacji jej odwołania lub skrócenia. To jeden z kluczowych naszych produktów pozwalający klientom poczuć się bezpiecznie już na etapie planowania podróży. Polecam ją szczególnie planującym podróże z dużym wyprzedzeniem – komentuje Łukasz Hajkowski, dyrektor sprzedaży, Country Manager w Polsce oraz członek zarządu AXA Partners CEE.

– W eSky.pl wierzymy, że aby zapewnić klientom usługę na najwyższym poziomie, musimy zadbać także o ich poczucie komfortu podczas planowania podróży. Dlatego współpraca z AXA Partners i możliwość oferowania ubezpieczenia od rezygnacji lub przerwania podróży jest dla nas bardzo ważna. Nowa kampania nie bez powodu startuje właśnie teraz, kiedy znoszone są obostrzenia pandemiczne, a wiele osób planuje urlopy na zbliżające się wakacje. Chcemy zapewnić podróżujących, że niezależnie od okoliczności nie muszą się martwić o swoje finanse w razie konieczności odwołania podróży – dodaje Inga Wawrzyniak-Gacek, Global Marketing Communication Director eSky Group.

(AM, źródło: AXA Partners)