BIK Serwis dał agentom SONDĘ

0
817

Multiagencja BIK Serwis we współpracy z polskimi i zagranicznymi partnerami technologicznymi uruchomiła system SONDA, który w ciągu sekund identyfikuje przewagi, ograniczenia i wyłączenia ofert towarzystw ubezpieczeniowych. Systemu używa już niemal 500 agentów w całej Polsce za pośrednictwem cyfrowej platformy Eter, dostępnej dla partnerów BIK Serwis.

Prace nad SONDĄ trwały kilka miesięcy. W ich efekcie powstał cyfrowy kombajn do szybkiego porównywania zakresów dostępnych na rynku produktów ochronnych i dopasowania oferty do indywidualnego zapotrzebowania klienta. Wdrożenie systemu przyspieszyło pozyskanie przez BIK Serwis marki Punkta.pl (dawniej mfind). Inwestycja w opracowanie SONDY to kolejny krok na drodze rozwoju usług w formacie omnichannel i walki o wzmocnienie pozycji na rynku ubezpieczeń indywidualnych.

– Wspieranie agentów intuicyjnymi, przemyślanymi rozwiązaniami digitalowymi pozwoli zarówno skuteczniej pozyskiwać nowych klientów, jak i lojalizować aktualnych, dzięki najwyższej na rynku jakości obsługi. Synergia pomiędzy wiedzą agentów a najnowszymi technologiami wzmocni pozycję naszej sieci – zapowiada Michał Daniluk, członek zarządu grupy BIK Serwis.

W zakresie porównywanych i eksponowanych w SONDZIE cech produktów, system podpowiada agentowi odpowiednie postanowienia w ramach OWU danego ubezpieczyciela. Agent używający systemu oszczędza czas i może skupić się na kwestiach istotnych dla własnej działalności: poszukiwaniu nowych klientów czy wzmacnianiu relacji z istniejącymi. Przejmując serwis Punkta.pl, BIK Serwis poczynił wyraźne kroki w kierunku poszerzenia integracji kanałów online i offline.

– Narzędzia takie jak SONDA wkrótce spopularyzują się i będą ułatwiać konsumentom wybór dostępnych na rynku ubezpieczeń. Mamy atut bycia pierwszymi, którzy wprowadzają na polski rynek takie rozwiązanie. Błyskawiczne porównanie ofert w systemie jest możliwe nie tylko w kontekście ceny, ale również pod względem zakresu świadczeń. Warto jednak podkreślić, że wybór ubezpieczenia przy wsparciu agenta ubezpieczeniowego będzie zawsze bardziej odpowiadał faktycznym potrzebom klienta. Ponieważ agenci będą teraz mogli szybciej i trafniej dopasowywać oferty do indywidualnych potrzeb, mamy do czynienia z sytuacją typu win-win – podkreśla Małgorzata Adamczyk, członek zarządu BIK Serwis.

Wraz z wprowadzeniem SONDY multiagencja wdrożyła również nową platformę technologiczną Eter, która docelowo połączy dwa filary działalności agencyjnej: digitalowy, oparty o wiedzę i doświadczenia Punkta.pl oraz tradycyjny, oparty na sieci agentów. BIK Serwis ma niedługo ogłosić szczegóły nowego rozwiązania, które uzupełni technologiczne portfolio jego rozwiązań.

(AM, źródło: BIK Serwis)