Świat w Zmianie: Czy era konsumpcjonizmu jest już za nami?

0
1213

W kolejnym odcinku podcastu społeczno-biznesowego „Świat w Zmianie” Europa Ubezpieczenia przygląda się problemowi materializmu. Aleksandra E. Wysocka razem z Pawłem Ciackiem, socjologiem, wieloletnim badaczem trendów i współtwórcą Research Collective, sprawdzają, czy era konsumpcjonizmu jest już za nami.

Paweł Ciacek jest socjologiem, jednym z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletnim Client Service Director w Kantar Polska. Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają badania strategii marki i komunikacji. Dzięki Pawła rekomendacjom udało się poprawić komunikację wielu marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. Współtworzył on nowe metodologie badawcze w Kantar Polska w obszarach badań jakościowych (od projekcyjnych gier po podejścia etnograficzne) oraz w zakresie podejść opartych na pomiarze niedeklaratywnym. Bierze udział w dyskusjach na stanem branży badawczej w Polsce.

Paweł Ciacek chętnie włącza się w działania pro publico bono. Liderował tworzeniu miejskiej przestrzeni aktywistycznej Państwomiasto, współdziałał przy tworzeniu kampanii profrekwencyjnych.

Jest współtwórcą Trendozbioru, produktu firmy Kantar poświęconego analizie trendów i zachowań konsumenckich.


(AW, am)