Instytut Sama podaje, że 46% aut elektrycznych sprzedanych w 2021 roku jest pod ochroną assistance ARC Europe Polska (dawniej Starter24).
– Obsługujemy w Polsce kilku dużych producentów samochodów, którzy bardzo mocno inwestują w elektromobilność. Mam na myśli Grupę Volkswagen (na szczególną uwagę zasługuje obsługa całej rodziny pojazdów ID), Grupę Renault, Stellantis (PSA) i Forda. Nasi klienci oczekują, że zapewnimy mobilność także kierowcom samochodów elektrycznych. Tak więc od lat konsekwentnie dostosowujemy się do zmian na rynku motoryzacyjnym po to, aby zapewnić kierowcom bezpieczne i wygodne korzystanie z aut elektrycznych oraz minimalizować koszty obsługi assistance producentów, firm ubezpieczeniowych czy leasingowych – wyjaśnia Waldemar Kułagowski, dyrektor sprzedaży ARC Europe Polska.
Rosnąca liczba samochodów elektrycznych musi być ściśle powiązana z rozwojem infrastruktury. Dotyczy to nie tylko stacji ładowania, ale całego ekosystemu rozwiązań i usług dla rynku EV (np. produkty finansowe, ubezpieczeniowe i assistance). ARC Europe już teraz oferuje rozwiązania assistance dla elektromobilności.
– ARC Europe od kilku lat wdraża strategię i własny ogólnoeuropejski ekosystem assistance EV. Jego najważniejszymi elementami są: wsparcie e-kierowcy, assistance samochodów EV (naprawa zdalna i na drodze, holowanie, zapewnienie mobilności), własny system szkoleń i certyfikacji pracowników pomocy drogowej oraz assistance stacji ładowania. W styczniu zrealizowaliśmy też wyjątkowy projekt szkoleniowy w firmie. Przeszkoliliśmy ponad 80% wszystkich pracowników z zakresu elektromobilności. Szkolenie „elektryczna rewolucja” jest przykładem jedynej takiej inicjatywy w branży, której celem jest zapoznanie pracowników z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi samochodów elektrycznych – dodaje Rafał Staszkiewicz, lider projektu EV ARC Europe Polska.
(AM, źródło: ARC)