Obecne oczekiwania klientów nie ograniczają się do jakościowych produktów i uczciwych cen. Wraz z rozwojem e-commerce, aplikacji mobilnych, usług w chmurze i AI oczywiste stały się dla odbiorców natychmiastowe, spersonalizowane doświadczenia za pośrednictwem kanałów cyfrowych.
Aż 80% konsumentów i nabywców biznesowych twierdzi, że customer experience jest tak samo ważne jak sam produkt. Aby utrzymać konkurencyjność, ubezpieczyciele – zarówno firmy o ugruntowanej pozycji, jak i startupy – muszą dostosować się do tych zmieniających się oczekiwań, przyjmując najlepsze praktyki od liderów cyfrowych. Jednak transformacja cyfrowa jest wyzwaniem i niesie ze sobą wiele przeszkód dla ubezpieczycieli.
Camunda to nowoczesna platforma do orkiestracji procesów biznesowych, która rozszerza możliwości automatyzacji z punktowych rozwiązań na bardziej efektywne, całościowe podejście do transformacji w branży ubezpieczeniowej. Dzięki potężnym możliwościom tej platformy ubezpieczyciele mogą pokonać najczęstsze bariery digitalizacji i wykorzystać obiecujące nowe technologie do realizacji swoich celów biznesowych.
Optymalizacja złożonych procesów biznesowych
Camunda umożliwia ubezpieczycielom automatyzację różnych przepływów pracy oraz całych procesów biznesowych, od oceny ryzyka i zarządzania polisami po obsługę roszczeń i obsługę klienta. Camunda jest wyposażona w modeler BPMN, który pomaga w rozszyfrowaniu operacyjnej złożoności za pomocą standardowych diagramów wizualizujących każdy krok procesów biznesowych.
Użytkownicy platformy mogą projektować przepływy pracy, testować swoje modele, a następnie uruchamiać je na platformie Camunda, która jest zasilana zaawansowanym, chmurowym silnikiem automatyzacji procesów. Automatyzacja przepływów pracy w Camunda pozwala na zmniejszenie nakładu pracy manualnej, minimalizację błędów oraz zwiększenie ogólnej wydajności.
Zwiększenie rentowności
Automatyzacja przepływów pracy w Camunda wykracza poza prostą migrację istniejących operacji do środowiska cyfrowego. Poprzez rozbicie złożonych procesów biznesowych na łatwe do zrozumienia wizualizacje Camunda wskazuje na nieefektywne i przestarzałe procesy, umożliwiając ich głębszą optymalizację.
Dodatkowo platforma Camunda wspiera ubezpieczycieli w optymalizacji operacji, zapewniając pełną widoczność stanu przepływów pracy dzięki pulpitom do monitorowania w czasie rzeczywistym oraz raportom z cenną inteligencją procesową. Wykorzystując szerokie możliwości Camunda do ciągłego doskonalenia, ubezpieczyciele mogą zwiększać efektywność, redukować koszty i ostatecznie zwiększać rentowność.
Dostarczanie najwyższej jakości doświadczenia klienta
Camunda pozwala ubezpieczycielom tworzyć płynne, zintegrowane doświadczenia dla swoich klientów. Rozwiązuje problem integracji technologii, oferując imponującą kolekcję konektorów, które są wielokrotnego użytku i umożliwiają łączenie różnych technologii. Platforma Camunda łatwo integruje się z API, mikrousługami, botami RPA, modelami AI i uczenia maszynowego, urządzeniami IoT, aplikacjami korporacyjnymi, usługami w chmurze, protokołami technicznymi, zewnętrznymi źródłami danych oraz narzędziami analitycznymi.
Platforma ta łączy starsze systemy z nowoczesną technologią, jednocześnie konsolidując dane z różnych źródeł i eliminując silosy danych. Camunda ułatwia dostęp do big data i analiz, co pomaga ubezpieczycielom tworzyć spersonalizowane oferty, które zachwycają klientów. Poprzez integrację systemów i kanałów, ich orkiestrację za pomocą jednej platformy oraz usprawnienie procesów dzięki automatyzacji przepływów pracy Camunda ubezpieczyciele mogą zapewniać spójne interakcje i dopasowane produkty, budując lojalność i zadowolenie klientów.
Zaufajcie zaletom cyfrowej transformacji swojej firmy i rozpocznijcie podróż do innowacji z IBA Poland, certyfikowanym złotym partnerem Camunda.
Maria Alish
menedżerka serwisu Camunda, IBA Group
pl.ibagroupit.com