Blog - Strona 39 z 1421 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 39

Generali: Polisy parametryczne mogą pomóc w ograniczeniu katastroficznej luki ubezpieczeniowej

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Generali i Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) opublikowały wspólny raport, w którym zaprezentowały, w jaki sposób ubezpieczenia parametryczne mogą pomóc rządom, przedsiębiorstwom i społecznościom na całym świecie w przygotowaniu finansowym na coraz częstsze i poważniejsze zagrożenia naturalne, od suszy, ekstremalnych upałów i cyklonów tropikalnych po sztormy, trzęsienia ziemi i inne wstrząsy.

Raport „Ubezpieczenia parametryczne w celu budowania odporności finansowej” bada, w jaki sposób to rozwiązanie ubezpieczeniowe może pomóc w zamknięciu luki wynoszącej 1,8 biliona dolarów – stanowiącej różnicę między stratami ubezpieczonymi i nieubezpieczonymi – dla społeczności i krajów znajdujących się na pierwszej linii powiązanych ze sobą kryzysów, w tym zmian klimatu.

Raport wskazuje również, w jaki sposób ubezpieczenia parametryczne mogą pomóc rządom, instytucjom finansowym, przedsiębiorstwom i gospodarstwom domowym zwiększyć produktywność i zachęcić do inwestycji, które są niezbędne dla zrównoważonej przyszłości.

Niniejszy raport pokazuje nasze zaangażowanie w rozwiązywanie problemu luki ubezpieczeniowej poprzez oferowanie innowacyjnych rozwiązań, które mogą wzmocnić odporność niedoubezpieczonych społeczności w wielu regionach świata. Ubezpieczenia parametryczne mogą być transformacyjne, zapewniając opłacalne, wydajne pokrycie ryzyka tym, do których wcześniej nie można było dotrzeć za pomocą tradycyjnych ubezpieczeń. W rezultacie pomaga to społecznościom i przedsiębiorstwom radzić sobie z zagrożeniami naturalnymi i przerwami w działalności – powiedział Christian Kanu, CEO Generali Global Corporate & Commercial (GC&C).

Raport opisuje narzędzia zaprojektowane w celu uczynienia ubezpieczeń parametrycznych bardziej dostępnymi dla tych, którzy są zainteresowani zrozumieniem, w jaki sposób mogą one być częścią szerszej strategii zarządzania ryzykiem. Dokument zawiera również zalecenia dotyczące tego, w jaki sposób rządy, organizacje i ubezpieczyciele mogą współpracować, aby stworzyć rodzaj ekosystemu niezbędnego do wsparcia rozwoju ubezpieczeń parametrycznych jako narzędzia ochrony wrażliwych społeczności.

(AM, źródło: Generali)

Geneva Association: Lepiej mieć klienta w ekosystemie

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Technologie cyfrowe zmieniają nasze życie, począwszy od sposobu znajdowania informacji po sposób dokonywania zakupu i korzystania z usług finansowych. Platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i supermarkety online wykorzystują infrastrukturę online do ułatwienia interakcji i transakcji między stronami i są dominującym modelem biznesowym w gospodarce cyfrowej. Te platformy mogą również kontaktować się i wchodzić we wzajemne interakcje, tworząc ekosystemy platform cyfrowych.

Ludzie na ogół myślą o zakupie ubezpieczenia w określonych okolicznościach, np. przy okazji nabycia domu czy samochodu. Ekosystemy platform cyfrowych są modelem alternatywnym, w którym ubezpieczenie jest zintegrowane z produktami czy usługami oferowanymi online. Wygoda takiego zakupu „w jednym miejscu” jest dla doświadczenia klienta coraz ważniejsza. Ubezpieczyciele korzystają z ekosystemów platform cyfrowych, aby zaspokajać tego rodzaju potrzeby, poszerzać swoją bazę klientów i pozostawać w kontakcie z dotychczasowymi klientami.

Ekosystem platformy ubezpieczeniowej składa się z trzech komponentów:

  • platformy funkcjonującej na bazie technologii cyfrowej, takiej jak aplikacja na smartfona albo strona internetowa, która może być prowadzona przez ubezpieczyciela albo podmiot zewnętrzny;
  • ekosystemu multidostawcy, który konsoliduje produkty i usługi od różnych firm i z różnych branż (np. opieka zdrowotna czy usługi turystyczne);
  • transakcji ubezpieczeniowych przeprowadzanych na platformie cyfrowej między uczestnikami ekosystemu.

Ekosystem platformy ubezpieczeniowej kojarzy klientów z ubezpieczycielami, jest administratorem ułatwiającym wymianę informacji i płatności, jest też regulatorem, który dyscyplinuje uczestników oraz innowatorem w projektowaniu produktów.

Ekosystemy platform cyfrowych będą odgrywać coraz większą rolę w ubezpieczeniowych modelach biznesowych i stopniowo zmieniać sposób, w jaki produkty i usługi ubezpieczeniowe są dostarczane klientom, włącznie z tymi, którzy dziś mają ochronę ograniczoną lub niewłaściwą, albo nie mają jej wcale.

Ubezpieczenia wbudowane będą zdobywać przewagę, a gracze spoza branży ubezpieczeniowej mogą zyskiwać znaczenie na polu sprzedaży ubezpieczeń. Pośrednicy ubezpieczeniowi muszą się mierzyć z silną konkurencją ze strony ekosystemów platform cyfrowych ze względu na pokrywanie się funkcji.

Obecni od dawna na rynku ubezpieczyciele powinni proaktywnie wdrażać ekonomię platform i angażować się w istniejące ekosystemy platform cyfrowych. Dla największych ubezpieczycieli sensowne jest tworzenie własnych ekosystemów platform cyfrowych. Dla większości innych ubezpieczycieli bardziej realistycznym podejściem jest partnerstwo z istniejącymi ekosystemami platform cyfrowych, które wymaga mniejszych nakładów na inwestycje i zapewnia szybsze zwroty.

AC

Gazeta Ubezpieczeniowa nr 41/2024

0

Dodatek specjalny TRENDY W UBEZPIECZENIACH GRUPOWYCH:

  • Aneta Kłębokowska: Jak SIGNAL IDUNA organizuje leczenie w szpitalu? – str. 11
  • Tomasz Łakomy, Tomasz Pękala: Nowy portal dla brokerów od PZU Życie – str. 12
  • Grzegorz Waszkiewicz: Grupówka ze zdrowiem – razem czy osobno? – str. 14
  • Danuta Zmyj: Indywidualne potrzeby, grupowe rozwiązania – str. 14
  • Sylwia Więckiewicz: Personalizacja, cyfryzacja i ubezpieczenia medyczne – str. 15

Poza tym w numerze:

  • Tomasz Borowski: Mamy to! Połączenie Vienna Life zmienia układ sił na rynku – str. 2
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Woda opada, mogą zacząć się problemy – str. 4
  • Co nowego w ASF? – str. 5
  • Agnieszka Wądołowska, Wioletta Ziubińska, Aleksandra Piątkowska: Co mówią Dobre Agentki ASF? – str. 5
  • Phinance: Model współdzielenia klienta zwiększa efektywność – str. 6
  • Aleksandra Friedel, Igor Rusinowski: Unilink zmienia rynek ubezpieczeniowy na lepsze dla agentów i na zasadach agentów – str. 8
  • CUK Ubezpieczenia: Agenci ciekawi, ale nieufni wobec nowych technologii? – str. 9
  • Deloitte: Ubezpieczeniowy portret pokolenia Z – str. 18
  • Pablo Pernia Martin, Insurance Europe: O jakości produktu ubezpieczeniowego świadczą nie tylko niskie koszty – str. 19
  • Sławomir Dąblewski: Nieprecyzyjna definicja poważnego zachorowania – str. 21
  • Grzegorz Piotrowski: Ubezpieczenia, czyli pieniądze niewyrzucone w błoto – str. 21
  • Adam Kubicki: Dlaczego druga sprzedaż jest ważniejsza od pierwszej – str. 22
  • Biblioteczka ubezpieczeniowca: Peter F. Drucker, Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć – str. 22

Marcin Zieliński na czele Europ Assistance Polska

0
Marcin Zieliński

Jak dowiedziała się „Gazeta Ubezpieczeniowa”, Ryszard Grzelak nie kieruje już Europ Assistance Polska. Nowym dyrektorem generalnym został Marcin Zieliński, dotychczasowy dyrektor Departamentu Sprzedaży asystora. Biuro prasowe Europ Assistance Polska potwierdziło ustalenia „GU”.

– Ryszard Grzelak zdecydował się na realizację wyzwań poza grupą Europ Assistance. Ryszard był kluczowym członkiem naszego zespołu, a jego wkład w ciągu ostatnich prawie 20 lat był kluczowy dla sukcesu firmy w Polsce – powiedział Daniel Martínek, CEO Europ Assistance Eastern Europe.

Marcin Zieliński ma blisko ćwierć wieku doświadczenia w branży finansowej. Swoją karierę rozpoczął pod koniec 2001 r. w Europ Assistance Polska, skąd po ponad sześciu latach przeniósł się do BRE Ubezpieczenia (obecnie UNIQA). Następnie przez niecały rok był doradcą zarządu ds. ubezpieczeń w Aspiro (grupa BRE Banku), skąd w styczniu 2013 r. trafił do Aon Polska, w którym przez blisko pięć lat zarządzał działalnością gospodarczą firmy na terenie Polski Południowej i Południowo-Wschodniej. Od listopada 2016 r. ponownie w Europ Assistance Polska jako dyrektor Departamentu Sprzedaży.

Ryszard Grzelak stał na czele Europ Assistance Polska od 1 lutego 2005 r. Wcześniej, po szkoleniu menedżerskim i pracy w Deutsche Bank AG we Frankfurcie nad Menem (1992–1995), pracował w Polsce na stanowiskach kierowniczych w Grupie HypoVereinsbank (1997–2002) i w Banku Pekao SA (2003–2005), odpowiadając m.in. za zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami korporacyjnymi.

(źródło: inf. własna, Europe Assistance)

#ubezpieczeniowyLIVE: Innowacje ubezpieczeniowe. Jesień 2024

0

Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się w czwartek, 10 października 2024 r. w godzinach 13:00–14:30. Tematem odcinka będą innowacje w ubezpieczeniach.

W programie:

  • Jak sztuczna inteligencja wspiera pracę agenta ubezpieczeniowego? – Jan Nowak, szef projektu, i Izabela Dziadkowiak, menedżerka projektu owu24
  • Open Insurance – otwarte API dla ubezpieczeń w Polsce – Bartosz Bilicki, Chief Innovation Officer Polskie Polisy

Live na Facebooku

Live na LinkedInie

 

(AM)

PZU zachęca do profilaktyki onkologicznej

0
Źródło zdjęcia: PZU

PZU rusza z kampanią prewencyjną poświęconą profilaktyce onkologicznej, by zachęcić Polaków do zadbania o zdrowie swoje i najbliższych. Zakład przekaże także kilka tysięcy zaproszeń na stacjonarne konsultacje z lekarzem internistą, odbywające się w wybranych placówkach medycznych PZU Zdrowie.

„Nie gadaj, tylko się zbadaj!” – tym hasłem PZU chce wpłynąć na zwiększenie świadomości społecznej w zakresie profilaktyki zdrowotnej i oswoić lęk związany z wykonywaniem badań, szczególnie w kierunku chorób onkologicznych.

– Jako społeczeństwo chętnie rozmawiamy na tematy związane ze zdrowiem, ale badania profilaktyczne nie leżą w naszej naturze, z łatwością spychamy je na koniec listy priorytetów. W większości przypadków blokerem jest strach, bo choć o chorobach nowotworowych wiele się słyszy i mówi, to wciąż dużo jest w tym temacie niepewności i znaków zapytania. Dzięki kampanii „Nie gadaj, tylko się zbadaj!” chcemy odczarować onkologię i pokazać, że wczesne wykrycie choroby daje większe szanse na wyleczenie. Jako ubezpieczyciel na co dzień troszczymy się o zdrowie i życie milionów Polaków, dbamy o to, aby jak najdłużej cieszyli się dobrą formą i świetnym samopoczuciem. Dlatego wspólnie z naszymi partnerami merytorycznymi – Ministerstwem Zdrowia, Narodowym Instytutem Onkologii i PZU Zdrowie, będziemy prowadzić szeroką edukację w zakresie profilaktyki onkologicznej, tak by zwiększać świadomość społeczną w tym obszarze i przekonać Polaków, że nie warto się bać – mówi Marta Strzyżewska, dyrektorka zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych PZU.

Chcąc zachęcić Polki i Polaków do rozmów z lekarzami oraz do profilaktyki zdrowotnej, PZU przekaże kilka tysięcy zaproszeń na Roczny Bilans Zdrowia, czyli stacjonarne konsultacje z lekarzem internistą, odbywające się w wybranych placówkach medycznych PZU Zdrowie. W ich ramach lekarze m.in.: przeprowadzą wywiad chorobowy oraz badanie fizykalne, ustalą, czy pacjent narażony jest na czynniki ryzyka chorób cywilizacyjnych, a także przekażą zalecenia co do zdrowego stylu życia i profilaktyki i, w razie potrzeby, wystawią skierowania na dalsze badania. Aby skorzystać z bilansu, nie trzeba mieć aktywnego pakietu opieki medycznej w PZU Zdrowie.

– Dzięki synergii podmiotów Grupy PZU i infrastruktury medycznej PZU Zdrowie możemy wspierać profilaktykę realizowaną na co dzień przez lekarzy rodzinnych. Roczny Bilans Zdrowia to zestaw badań, który pozwala na ocenę zdrowia pacjenta, między innymi pod kątem profilaktyki onkologicznej. Mam nadzieję, że ta rutynowa kontrola będzie dla zdecydowanej większości pacjentów potwierdzeniem świetnej formy. Natomiast te osoby, których wyniki badań będą wskazywały na objawy choroby, otrzymają dalsze zalecenia. Zależy nam na tym, aby każdy, kto korzysta z usług medycznych PZU Zdrowie, czuł się bezpiecznie – mówi dr n. med. Igor Radziewicz-Winnicki, prezes zarządu PZU Zdrowie.

(AM, źródło: PZU)

Wspólne kilometry – wspólna pomoc

0
Źródło zdjęcia: InterRisk, TUW „TUW”

InterRisk TU SA Vienna Insurance Group i Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” ponownie połączyły siły, aby zebrać środki finansowe na pomoc podopiecznym ośmiu fundacji. Bieg Charytatywny, który wyraźnie wpisał się w tradycje obu ubezpieczycieli, został zorganizowany już po raz dziesiąty.

10 września pracownicy i przyjaciele Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” i InterRisk TU SA Vienna Insurance Group wzięli udział w jubileuszowej 10. edycji Biegu Charytatywnego. Podobnie jak w latach poprzednich, odbył się on w formule hybrydowej – stacjonarnie na warszawskiej Agrykoli i zdalnie w aplikacji Activy. Jego celem było zebranie środków finansowych dla organizacji wspierających potrzebujących ludzi i zwierzęta.

Ambasadorkami tegorocznej edycji biegu były: Adrianna Sułek-Schubert, polska wieloboistka, halowa wicemistrzyni świata, olimpijka z Tokio i Paryża, oraz Alicja Młodzińska, mistrzyni świata w pływaniu synchronicznym i zdobywczyni wielu medali w pływaniu indywidualnym. Obie sportsmenki poprowadziły rozgrzewkę dla uczestników biegu.

– Podziwiam i zawsze wspieram inicjatywy, które czynią dobro. Połączenie biegu z misją niesienia pomocy to na pewno przedsięwzięcie, które zasługuje na promocję i jak najszersze poparcie. Dlatego z ogromną przyjemnością poprowadziłam rozgrzewkę na starcie. To był zaszczyt, móc uczestniczyć w Biegu Charytatywnym i dopingować zawodników do sportowej rywalizacji w szczytnym celu – stwierdziła Adrianna Sułek-Schubert, wybitna wieloboistka i ambasadorka InterRisk.

– Bieg Charytatywny to dla mnie wyjątkowe wydarzenie, w którym uczestniczę już po raz drugi. Pomaganie innym daje mi wiele radości i satysfakcji, a uśmiechy na twarzach pozostałych uczestników biegu motywują mnie do pokonywania kolejnych kilometrów i dokładania własnych cegiełek do tego przedsięwzięcia.

Bieg ten jest też dla mnie szczególnie ważny, ponieważ – dzięki zebranym funduszom – również otrzymam wsparcie, które pomoże mi rozwinąć moje pływackie pasje i otworzy przede mną nowe możliwości. Chcę podziękować organizatorom oraz uczestnikom biegu za ogromne zaangażowanie. Mam nadzieję, że za rok też spotkamy się na mecie – powiedziała Alicja Młodzińska, pływaczka z trisomią 21, mistrzyni świata w pływaniu synchronicznym, podopieczna fundacji „Zdążyć z pomocą”.

W jubileuszowej edycji łącznie udział wzięło 730 osób, które pokonały 6325,7 km. Ich wspólne zaangażowanie w bieg, spacer czy nordic walking przyczyniło się do zebrania środków finansowych, które zostaną w równych częściach przekazane ośmiu organizacjom społecznym:

  • BAG3 Research Fundation,
  • Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, podopieczna Alicja Młodzińska,
  • Hospicjum Królowej Apostołów w Radomiu,
  • Fundacja na rzecz ochrony praw zwierząt EX LEGE,
  • Fundacja Społeczno-Charytatywna „Pomoc Rodzinie i Ziemi”,
  • Fundacja na rzecz Osób Niewidomych Labrador-Pies Przewodnik,
  • Fundacja Ocean Marzeń,
  • Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Porażeniem Mózgowym „Jasny Cel”.

To już kolejny rok, kiedy Koleżanki i Koledzy swoim udziałem wspierają bieg, który ma piękną misję. To jedna z tych inicjatyw, gdzie wspólne działania przynoszą wymierne efekty. Bijemy rekordy, ale najważniejsza jest tu chęć pomagania. Siła sprawczości naszych działań jest ogromna! Pod hasłem biegu charytatywnego kryje się przede wszystkim tradycja i nasze przyrzeczenie niesienia pomocy innym. Również w tegorocznej edycji biegu drużyna InterRisk dała z siebie wszystko. Dziękuję za Wasze zaangażowanie i postawę – stwierdził Piotr Narloch, prezes zarządu InterRisk.

Akcja już na stałe wpisała się w kalendarz obu firm. W efekcie kilkuletnich wspólnych działań przekazano setki tysięcy złotych darowizn dla fundacji i stowarzyszeń wspierających potrzebujących.

– Od 32 lat działalność naszego towarzystwa opiera się na idei wzajemności ubezpieczeniowej. Pomagając sobie nawzajem w trudnych momentach, tworzymy bezpieczniejszy i bardziej zbalansowany świat. Podobna zasada wzajemności przyświeca naszemu Biegowi Charytatywnemu. Udział w nim to nie tylko sportowe wyzwanie, ale przede wszystkim akt solidarności z tymi, którzy potrzebują naszej pomocy. Dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w bieg i w jego organizację. Razem zdziałaliśmy wiele dobrego i pokazaliśmy, że jesteśmy społecznością ludzi, którzy są wrażliwi na potrzeby innych i zawsze są gotowi, by nieść pomoc – podsumował Jerzy Lenard, prezes zarządu TUW „TUW”.

Bieg Charytatywny to nie tylko sportowa inicjatywa. To przede wszystkim piękne wartości, które jednoczą ludzi we wspólnym celu, jakim jest gotowość do niesienia pomocy. Dziękujemy naszym Parterom i Pracownikom za zaangażowanie i solidarność.

Wypróbuj proste techniki zamknięcia sprzedaży

0
Adam Kubicki

Twoja skuteczność sprzedażowa liczy się przede wszystkim tam, gdzie klient się waha. Nie jest trudno sprzedać klientom, którzy są zdecydowani ponieść koszt ubezpieczenia. W kontekście rozwoju twojej skuteczności interesuje nas grupa pomiędzy. Oddziela ona tych, którzy sami chcą, od tych, którzy nigdy nie kupią.

Grupa „pomiędzy” to największa grupa potencjalnych klientów, dlatego tak ważne jest, żeby nauczyć się na nich wpływać. Przy zamykaniu sprzedaży w rozmowach z tym rodzajem klienta najważniejszym słowem jest „prośba”. Poproś klienta o podjęcie decyzji o zakupie. Poproś o możliwość przejścia do kolejnej fazy sprzedaży podczas następnego spotkania. Proś śmiało. Proś pozytywnie. Proś mile. Proś grzecznie. Proś profesjonalnie. Proś radośnie. Proś wyczekująco. Nie bój się prosić.

Absolutne minimum to pytanie: „Czego oczekujecie teraz?”. Już samo to pytanie bardzo często skłania potencjalnych klientów do podjęcia decyzji. Jeden z najskuteczniejszych agentów powiedział mi, że bez względu na to, co mówił klient, pozytywnego lub negatywnego, on zawsze kończył prezentację pytaniem: „Dlaczego po prostu pan/pani tego nie weźmie?”. Klienci odpowiadali różnie: „Nie chcę tego; Nie potrzebuję tego; Nie mogę tego wykorzystać; Nie mogę sobie na to pozwolić” lub jeszcze na wiele innych sposobów.

Jednak wtedy sprzedawca mówił z pozytywnym wyczekiwaniem w głosie: „Proszę spojrzeć. To ważne ubezpieczenie. W dobrej cenie. Może pan na nim tylko skorzystać. Dlaczego miałby tego nie zrobić?”. Sam był zaskoczony, jak wielu neutralnie, a nawet niechętnie nastawionych potencjalnych klientów zmieniało w tym momencie zdanie i zgadzało się kupić jego rozwiązanie, gdy pytał raz jeszcze: „Dlaczego miałby pan / miałaby pani nie spróbować?”.

Dlatego najważniejszą cechą w rozwijaniu umiejętności zamykania sprzedaży jest odwaga. A odwagę można rozwijać poprzez praktykę. Śmiałość to klucz do sukcesu w sprzedaży.

Ucz się na „bezsensownych prezentacjach”. Za każdym razem, gdy rozmawiasz z osobą, która ewidentnie nie wykazuje zainteresowania twoją ofertą, masz dwie możliwości – potraktować tę bezsensowną prezentację jako stratę czasu lub też czegoś się przy okazji nauczyć. Sugeruję, abyś wykorzystał taką sytuację do przećwiczenia wszystkich swoich technik sprzedaży i zamykania.

Wypróbuj wszystkie techniki odkrywania zastrzeżeń i odpowiadania na nie. Proś o złożenie zamówienia na wszystkie znane ci sposoby. I tak nie masz przecież nic do stracenia, a kto wie, może czasem bardzo się zdziwisz. Niezainteresowana osoba może nagle stać się twoim klientem, jeśli tylko będziesz pracował nad nią odpowiednio długo.

Techniki sprzedaży, włącznie z technikami zamknięcia, można opanować wyłącznie dzięki ćwiczeniom twarzą w twarz z potencjalnym klientem. Możesz oczywiście odgrywać role z kolegami w biurze lub ćwiczyć w domu ze swoją rodziną, ale prawdziwych umiejętności nabierasz dopiero przy spotkaniu z potencjalnym klientem. Wspaniałe w sprzedaży jest to, że w trakcie jej prowadzenia nie możesz stać się gorszym sprzedawcą. Dlaczego więc miałbyś nie spróbować?

Gdy klient zgłasza zastrzeżenia, występuje pewien szczególny moment, w którym łatwo jest doprowadzić do zamknięcia transakcji. Poczekaj, aż klient zacznie zgłaszać swoje zastrzeżenia, i kolejno się z nimi rozprawiaj. W końcu twojemu rozmówcy zacznie brakować pomysłów. Poznasz to po dłuższych przerwach między twoją odpowiedzią a kolejnym zastrzeżeniem. Poczekaj, aż po twoich słowach zapadnie długa chwili ciszy, i przejdź do zamknięcia sprzedaży.

Adam Kubicki

adam.kubicki@indus.com.pl

W drodze do ulgi i nadziei

0
Patrick Lencioni, Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść o przywództwie, tłum. Marcin Kowalczyk, Wydawnictwo MT Biznes, cena 29,93 zł

Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadr oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa.

Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W swej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści, zatutułowanej Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść o przywództwie, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, prezentuje rewolucyjny, a jednak bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.

Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia pozwalające je pokonać. Brian musi stawić czoło różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.

– W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji – rekomenduje Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor działu szkoleń w General Mills, Inc.

A Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation, dodaje: – Uwielbiam tę mądrą i wnikliwą książkę! Przypomina ona kierownikowi, każdemu kierownikowi na każdym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami.

Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, sięgnij po Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść o przywództwie. Ta książka zapewni ci natychmiastową ulgę i przywróci nadzieję.


Kup książkę z rabatem 35%, wpisując przy zakupie na stronie mtbiznes.pl kod ubezpieczeniowa35 – kod jest ważny dla całej oferty Wydawnictwa MT Biznes. Przy promocjach specjalnych rabat może być wyższy.

Generali: Sprzęt do hipotermii leczniczej noworodków w transporcie dla Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie

0
Źródło zdjęcia: Generali

Generali Polska we współpracy z Fundacją The Human Safety Net oraz Uniwersytetem Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu przekazały kolejny sprzęt do hipotermii leczniczej noworodków w transporcie neonatologicznym. Tym razem otrzymał go Instytut Matki i Dziecka w Warszawie.

Pierwszy w Polsce program stosowania hipotermii leczniczej w transporcie noworodków został zainicjowany pod koniec 2019 r. przez Generali Polska, Fundację The Human Safety Net, Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu i profesora Jana Mazelę, kierownika Oddziału Neonatologicznego Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego UM w Poznaniu.

– Dziękuję Generali Polska, Fundacji THSN i UM w Poznaniu za możliwość dołączenia naszego szpitala do programu stosowania hipotermii leczniczej noworodków w transporcie i przekazany nam sprzęt. Dzięki niemu będziemy mieli możliwość rozpoczęcia terapii już w trakcie przewożenia noworodka do naszego szpitala nawet z najodleglejszej części naszego regionu. To znacznie skraca czas, który jest kluczowy dla powodzenia tej terapii – mówi dr n. med. Tomasz Maciejewski, dyrektor IMiD.

Pierwsze trzy urządzenia trafiły do Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego w Poznaniu, Uniwersyteckiego Szpitala im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze oraz Uniwersyteckiego Szpitala nr 2 im. dr. Jana Biziela w Bydgoszczy. Kolejny otrzymał Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Obecnie, piąty szpital – Instytut Matki i Dziecka w Warszawie – będzie mógł rozpocząć hipotermię leczniczą już na miejscu, przed ruszeniem w powrotną drogę z noworodkiem.

– Jestem niezwykle dumny, że kolejna placówka otrzymała ten sprzęt i że obszar, w którym realizowana jest ta pomoc, się znacznie poszerzył. Dzięki temu sprzętowi kolejny szpital będzie mógł ratować noworodki, które urodziły się w mniejszych ośrodkach, a ich sytuacja zdrowotna wymaga przewiezienia do szpitala referencyjnego. Chcemy być częścią społeczności, w których działamy, naszym celem jest umożliwienie ludziom kształtowania bezpieczniejszej przyszłości poprzez troskę o ich życie i marzenia – wyjaśnia Roger Hodgkiss, prezes zarządu Generali Polska.

Fundację Generali The Human Safety Net założono w 2017 r. Polska jest jednym z 26 krajów, w których realizowane są programy THSN wspierające rodziny z małymi dziećmi (0–6 lat) i integrujące uchodźców poprzez pracę i przedsiębiorczość.

(AM, źródło: Generali)

18,051FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie