Bot wesprze Trasti w sprzedaży i obsłudze polis

0
881

Z informacji uzyskanych przez cashless.pl wynika, że w perspektywie najbliższych tygodni Trasti uruchomi bota konwersacyjnego, umożliwiającego zakup ubezpieczenia. W przyszłości chatbot ma również zyskać funkcjonalność odpowiadania na pytania na temat zakresu OWU.

Bot oparty na silniku ChatGPT ma działać w ramach komunikatora Messenger. Podczas czatu użytkownik będzie mógł wybrać zakres polisy, zawrzeć umowę ubezpieczenia i opłacić składkę. Serwis przypomina, że Trasti już używa dwóch innych botów – jeden analizuje umowy kupna-sprzedaży przesyłane przez klientów, pozyskując z nich dane, a następnie przypisując je do konkretnej polisy, natomiast drugi pomaga w analizie zdjęć pojazdów zgłaszanych do AC.

Więcej:

cashless.pl z 30 stycznia, Ida Krzemińska-Albrycht „Trasti wytrenowało boty do sprzedaży i obsługi ubezpieczeń. Klient będzie mógł kupić polisę na czacie”

(AM, źródło: cashless.pl)