Brandscope: Trendy w komunikacji ubezpieczeń na 2020

0
400

W felietonie przygotowanym specjalnie dla „Gazety Ubezpieczeniowej” Wojciech Wężyk, managing partner firmy Brandscope, która specjalizuje się w działaniach PR, a także w marketingu prosprzedażowym i rozwoju biznesu dla branż finansowej i prawnej, podzielił się swoimi prognozami dotyczącymi przyszłorocznych trendów w działaniach komunikacyjnych dla branży ubezpieczeniowej.

Automatyzacja będzie wyznaczała naszą pracę przez najbliższe lata – uważa Wojciech Wężyk. Pod tym pojęciem ekspert rozumie zdolność do tworzenia treści, które odpowiadają na potrzeby adresowane np. przez Google. – Dalej musimy opowiadać świetne historie, dalej musimy potrafić wzbudzać emocje, ale historie i emocje muszą źródłowo wynikać z tego, co podpowiedzą nam algorytmy. Musimy tak tworzyć historie i takie budzić emocje, których oczekują nasi klienci – podkreślił Wojciech Wężyk.

Felieton Wojciecha Wężyka ukazał się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 1 z datą wydawniczą 7 stycznia 2020 roku.

(am)