Comarch i Old Mutual uruchomią program lojalnościowy w Namibii

0
570

Południowoafrykański Old Mutual we współpracy z Comarch uruchomi program lojalnościowy „Old Mutual Rewards” w Namibii. Obie firmy już wcześniej współpracowały przy implementacji podobnego przedsięwzięcia w RPA.

Old Mutual Rewards to bezpłatny program lojalnościowy, który umożliwia klientom zdobywanie punktów za takie działania jak uczestnictwo w systemie poleceń, konsultacje z finansowymi specjalistami, korzystanie z internetowych kalkulatorów spłaty zadłużenia oraz ukończenie modułów edukacyjnych w serwisie Moneyversity. Jest to pierwszy otwarty dla wszystkich, w tym klientów spoza Old Mutual, program nagród w Afryce Południowej. Decyzja o wyborze Comarch jako dostawcy programu lojalnościowego wynika z wieloletniej współpracy obu firm.

Namibijska odsłona programu „Old Mutual Rewards” ma na celu:

  • otwarcie ekspansji na nowe terytoria – wprowadzenie programu w Namibii oznacza dla Old Mutual rozszerzenie działalności poza granice RPA;
  • kontynuację współpracy po udanym starcie „Old Mutual Rewards” w RPA; adaptacja programu w obu krajach jest możliwa dzięki platformie Comarch Loyalty Marketing.

Platforma Comarch Loyalty Marketing zapewnia zestaw funkcji, które harmonizują z wizją Old Mutual, m. in. poprzez usprawnianie komunikacji z klientami, zwiększanie elastyczności biznesowej i bezproblemową integrację inicjatyw lojalnościowych z podstawową działalnością grupy w zakresie świadczenia usług finansowych. Portal członkowski zapewnia użytkownikom dostęp do spersonalizowanych nagród oraz możliwość korzystania ze specjalnie przygotowanych dla nich ofert Old Mutual.

Obchodzący swoje 5. urodziny w Republice Południowej Afryki program „Old Mutual Rewards” ma bazę danych klientów liczącą ponad 2 miliony członków lojalnościowych.

– Decyzja o wejściu na rynek w Namibii była naturalnym krokiem ze względu na rozwiniętą na tym rynku działalność biznesową i istniejącą bazę klientów Old Mutual – mówi Brett Cameron, dyrektor Old Mutual Rewards.

– Granice krajów nie stanowią przeszkody dla Comarch Loyalty Marketing. Platforma Comarch jest doskonałym zestawem narzędzi do ekspansji programów lojalnościowych, ponieważ oferuje coraz większej liczbie członków w Afryce korzyści lojalnościowe. Zrobiliśmy pierwszy krok w kierunku budowy panafrykańskiego programu lojalnościowego – teraz czas na dalszą część owocnej współpracy pomiędzy zespołami Comarch i Old Mutual – mówi Marek Hadaś, Project Manager Comarch.

Old Mutual to instytucja finansowa działająca w 14 krajach Afryki i Azji oraz zatrudniająca ponad 30 tys. pracowników. Oferuje swoim klientom szeroką gamę rozwiązań opartych na ubezpieczeniach na życie i ubezpieczeniach krótkoterminowych.

(AM, źródło: Comarch)