Compensa dopieszcza agentów

0
686

Compensa udostępniła pierwszej dużej grupie pośredników OMNI – nowe rozwiązanie technologiczne, które umożliwia szybkie i łatwe zestawienie ofert indywidualnych ubezpieczeń komunikacyjnych Compensy, Benefia24 oraz Beesafe. Narzędzie zapewnia agentowi jednoczesny dostęp do ofert trzech marek w jednym narzędziu sprzedażowym. Równolegle Compensa rozpoczęła wdrażanie Zasad Fair Play, które określają pierwszoplanową rolę agenta w dystrybucji ubezpieczeń towarzystwa.

– Rozwiązanie OMNI to zaproszenie dla pośredników do tworzenia z nami nowej filozofii sprzedaży w cyfrowym świecie. Tworzymy zmianę, która z jednej strony pozwoli agentom na wzmocnienie relacji z istniejącymi klientami, a z drugiej umożliwi im dotarcie do szerokich grup nowych odbiorców. Jest to możliwe poprzez udostępnienie 3 marek Compensy w jednym narzędziu OMNI, z których dwie – Benefia24 i Beesafe pojawiają się w ofercie agentów po raz pierwszy w historii. Wdrożenie OMNI to kolejny krok Compensy w stronę wzmacniania relacji z pośrednikami i odpowiedź na coraz częściej pojawiające się z ich strony oczekiwania w zakresie pełnej dostępności naszej oferty – powiedziała Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Compensy.

Zindywidualizowane oferty w jednym miejscu

Zestawiane w OMNI oferty Compensy, Benefia24 oraz Beesafe zachowują swój charakter, co pozwala agentowi na swobodne komponowanie optymalnego zakresu oferty dla klientów o różnych potrzebach. Aby otrzymać kalkulacje nie trzeba wypełniać formularzy – platforma potrzebuje jedynie numeru rejestracyjnego i PESEL klienta, aby wygenerować oferty.

– Wiemy, że dla naszych pośredników przejrzystość i intuicyjność to kluczowe cechy, które ułatwiają codzienną pracę. Dlatego tak właśnie staramy się tworzyć nasze rozwiązania i tak jest w przypadku OMNI. Zależy nam także, aby wdrożenie tego rozwiązania przebiegło łagodnie, dlatego wprowadzamy je na rynek etapami dla kolejnych grup agentów. Chcemy, żeby OMNI było obecne u wszystkich naszych partnerów. Kolejne fazy implementacji platformy będą następować cyklicznie – zapowiedziała Anna Włodarczyk-Moczkowska.

Agenci na pierwszym miesjcu

OMNI od początku powstawało w ścisłej współpracy z agentami, a ich uwagi wpłynęły na ostateczny kształt platformy.

– Wierzymy, że działania oparte na zaufaniu i zasadach wzajemnego poszanowania to klucz do dobrej współpracy między nami a naszymi partnerami, szczególnie w momencie, gdy coraz bardziej zanurzamy się z naszymi rozwiązaniami w cyfrowy świat. Zasady Fair Play to podstawa i takie zasady wprowadzamy teraz oficjalnie, czyli sankcjonujemy to, co do tej pory funkcjonowało w sposób niepisany. Świat ubezpieczeń tworzymy wspólnie z naszymi partnerami i dlatego chcemy dbać o najwyższe standardy współpracy – zaznaczyła Anna Włodarczyk-Moczkowska.

Równolegle Compensa rozpoczęła wdrażanie Zasad Fair Play, zarówno w odniesieniu do doradców majątkowych, jak i życiowych. Określają one pierwszoplanową rolę agenta w dystrybucji ubezpieczeń towarzystwa i sankcjonują pierwszeństwo w obsłudze klientów pozyskanych za jego pośrednictwem.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl