Concordia Polska-Grupa Generali otwiera portal dla klientów

0
521

Wraz ze startem sprzedaży wiosennych ubezpieczeń upraw Concordia Polska-Grupa Generali uruchomiła nowy portal informacyjny i-rolnik.pl, skierowany do klientów zakładu z sektora agro.

W portalu może zarejestrować się każdy, kto posiada przynajmniej jedną aktywną polisę ubezpieczenia upraw rolnych, Concordia Agro Ekspert/Sprzęt Rolniczy, Concordia Agro, Concordia Produkcja Zwierzęca lub Concordia Konie. Konto klienta będzie aktywne przez cały czas obowiązywania ochrony oraz przez 36 miesięcy od jej zakończenia.

Dzięki portalowi klient będzie miał podgląd zgłoszonych szkód, co pozwoli mu na bieżąco kontrolować ich status, jednocześnie pozostając w stałym kontakcie z osobą prowadzącą proces likwidacji. Za pośrednictwem i-rolnik.pl klient będzie mógł również zgłosić nową szkodę.

Dodatkowo, za pomocą portalu klient uzyskuje dostęp do listy swoich polis zawartych w Concordii Polska-Grupa Generali, może sprawdzić ważne daty, harmonogram i status płatności. Użytkownik ma również możliwość pobrania polisy w formacie pdf, dzięki czemu w każdej chwili może wrócić do zakresu i przedmiotu swojego ubezpieczenia oraz terminów ochrony.

– Teraz klient łatwiej będzie mógł się upewnić, czy spełnione są wszystkie obowiązki związane z objęciem ochroną ubezpieczeniową upraw rolnych. Ostatnie lata pokazały dobitnie, że w sytuacjach wystąpienia klęski spełnienie tych obowiązków jest weryfikowane i uwzględniane przy ustalaniu zakresu pomocy dla gospodarstw rolnych. Dlatego chcemy, aby nasza platforma ułatwiała klientom Concordii Polska-Grupa Generali kontrolę spełniania tych powinności – mówi Maciej Fedyna, prezes zarządu Concordii Polska-Grupa Generali.

Przydatną funkcją może się okazać dostęp do aktualnych informacji pogodowych dla konkretnej lokalizacji. Portal jest także bazą wiedzy o ubezpieczeniach i rolnictwie, w tym o wydarzeniach z udziałem ubezpieczyciela. Zalogowani klienci będą mieli możliwość korzystania ze specjalnych promocji oraz udziału w konkursach.

– W Concordii Polska słuchamy naszych klientów i odpowiadamy na ich potrzeby, dlatego usprawniamy kolejne procesy związane z obsługą czy likwidacją szkód, tak abyśmy nie tylko mogli realizować je sprawniej, ale również aby nasi klienci mieli szybki dostęp do potrzebnych informacji w swoich indywidualnych sprawach. Naturalnie jest to dopiero początek i już teraz planujemy rozwój platformy i-rolnik.pl, tak aby wspierała efektywne zarządzanie ryzykiem w gospodarstwie i stanowiła ułatwienie w obowiązkach administracyjnych gospodarstw rolnych. Portal będzie się zmieniał wraz z potrzebami użytkowników – naszym celem jest bycie blisko rolnika, wspieranie go w codziennej pracy i  w sytuacjach kryzysowych. Platforma i-rolnik.pl jest bardzo elastycznym narzędziem, a jej potencjał będziemy sukcesywnie wykorzystywać we współpracy ze wszystkimi, którzy będą z niego aktywnie korzystać – podkreśla Maciej Fedyna.

(AM, źródło: Concordia Polska-Grupa Generali)