Ergo Hestia: Ruszyła akcja #UbezpieczamZdalnie

0
490

Ergo Hestia rozpoczęła akcję #UbezpieczamZdalnie, w ramach której zachęca agentów do publikowania zdjęć zrobionych podczas pracy w domu. Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają nagrody.

Akcja jest kolejnym przedsięwzięciem ubezpieczyciela, który chce zabezpieczyć pośredników – ze względu na charakter wykonywanej profesji szczególnie narażonych na zarażenie koronawirusem – przed ryzykiem związanym z chorobą i jej konsekwencjami. Wcześniej firma proponowała agentom przeprowadzanie ankiet z klientami, które pozwalały ograniczyć spotkania z nieznajomym. Teraz zaś namawia ich, by pracowali z domu.

W tym celu Ergo Hestia zorganizowała zabawę na Facebooku. Agenci i pracownicy ubezpieczyciela mogą wrzucać zdjęcia z pracy zdalnej z hasztagiem #UbezpieczamZdalnie. Autorzy najbardziej oryginalnych fotografii otrzymają nagrody. Pośrednicy natychmiast zaczęli publikować zdjęcia z domowej pracy. Dodatkowo zakład udostępnia specjalne nakładki na Facebooku, dzięki czemu każdy może promować akcję i przyczynić się do zmniejszania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.

Akcja jest jednym z działań podjętych przez Ergo Hestię w celu przekonania wszystkich do pozostania w domu. Dlatego firma ogłosiła, że wszystkie jej przedstawicielstwa są zamknięte, a ubezpieczyć się można mailowo lub telefonicznie. Dodatkowo w ramach kampanii „W trosce o wspólne bezpieczeństwo” firma uprościła wiele procedur i ponownie poinstruowała agentów o zasadach działania systemów. Zakład przypomniał, że wśród rozwiązań pozwalających na sprzedaż zdalną znajdują się m.in. iHestia Lite umożliwiająca sprzedaż ubezpieczeń z poziomu smartfona czy iMonitor, za pomocą którego można nadzorować wysokość sprzedaży. Dodatkowo w Centrum Informacji pośrednicy mogą liczyć na niemal codzienne aktualizacje, dzięki którym na bieżąco otrzymują kolejne wskazówki. Pomoc świadczy również system Agent, który jest swoistym centrum zarządzania polisami czy raportami.

(AM, źródło: Ergo Hestia)