Crawford Polska: Wdrożenie specjalnych procedur w związku z epidemią koronawirusa

0
621

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 oraz mając na względzie zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim pracowników i ich rodzinom, zarząd Crawford Polska z dniem 16 marca wprowadził specjalne procedury wynikające z funkcjonującego w firmie Planu Ciągłości Działania (BCP).

Firma zapewnia, że prowadzi nieprzerwaną działalność, zapewniając klientom pełen zakres dotychczas świadczonych usług, jednocześnie jednak podkreśla, iż większość jej pracowników pracuje już zdalnie. Wszystkie osoby pracujące w ramach home office mają posiadać sprzęt i oprogramowanie zapewniające pełne bezpieczeństwo pracy zdalnej, a także przesyłanych danych oraz przeszły odpowiednie szkolenia dotyczące zarówno ochrony danych osobowych, jak i bezpieczeństwa pracy poza biurem.

Aktualne pozostają wszystkie dotychczasowe sposoby komunikacji pracowników Crawford Polska z klientami, zaś szkody można zgłaszać na adres e-mail lub bezpośrednio do departamentów produktowych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Z kolei z dniem 18 marca Crawford Polska wprowadza możliwość dokonywania oględzin online za pomocą specjalistycznego oprogramowania przy użyciu telefonów komórkowych. Usługa ta ma pomóc w zminimalizowaniu ekspozycji pracowników firmy na kontakt z osobami zarażonymi koronawirusem.

Firma deklaruje, że jest w pełni przygotowana do różnych scenariuszy pracy w celu zapewnienia klientom bieżącej obsługi w obecnej sytuacji stanu zagrożenia epidemicznego koronawirusem. Ponadto, według otrzymywanych przez nią informacji z zagranicznych biur sieci Crawford & Company, są one gotowe do przyjmowania zleceń również poza granicami Polski.

(AM, źródło: Crawford Polska)