Multiagencja CUK Ubezpieczenia rusza z nowym projektem o nazwie „Lubię Ubezpieczać”. Firma wyróżniła najaktywniejszych i cieszących się zaufaniem agentów. Udział w projekcie daje możliwość realizowania i szerzenia misji, jaką jest praca agenta ubezpieczeniowego. To także szansa na skorzystanie z szeregu benefitów, w tym promocji placówki i okazja na szybki rozwój kariery zawodowej.
Z raportów Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że podstawowym źródłem wiedzy o ubezpieczeniach są doradcy (wskazania 41% badanych). Z kolei ponad 60% badanych uważa, że rola agenta ubezpieczeniowego w doborze indywidualnie dopasowanego ubezpieczenia na życie jest ważna lub raczej ważna. Badanie wykazało również, że Polacy nie tylko doceniają pracę agentów ubezpieczeniowych, ale również obdarzają ich zaufaniem.
Mulitagencja CUK Ubezpiecznia postanowiła jeszcze mocniej podkreślić rolę agentów w świecie ubezpieczeń i nagrodzić ich za wkład włożony w codzienną ochronę ludzkiego życia oraz mienia. Tytuł ambasadora akcji „Lubię Ubezpieczać” otrzymali: Emilia Brozdowska z Chełmży, Paweł Kulma z Wołomina, Paweł Dołowy z Warszawy oraz Patryk Orzechowski z Izabelina.
– CUK Ubezpieczenia to marka z ugruntowaną pozycją rynkową –mówi Maciej Biesiadziński, lider marketingu sieci zewnętrznej multiagencji CUK Ubezpieczenia. – Wiemy, że na nasz wspólny sukces pracują tysiące agentów. Dlatego stworzyliśmy akcję, której głównymi bohaterami są agenci CUK Ubezpieczenia. Chcemy pokazać, jak ważna jest praca agenta, w jaki sposób może stać się ona prostsza, oraz że dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, takim jak WebCUK czy SmartCUK, można skupiać się na potrzebach klientów i jeszcze lepszemu prowadzeniu swojego biznesu – dodaje.
Agenci CUK Ubezpieczenia stale podnoszą swoje kompetencje z zakresu ubezpieczeń. Jednak na sukces na rynku ubezpieczeniowym składa się wiele elementów, a przydatne umiejętności niejednokrotnie wychodzą poza podstawową wiedzę branżową. Dlatego w ramach „Lubię Ubezpieczać” ambasadorzy wezmą udział w szkoleniach z umiejętności miękkich, m.in. z zakresu prezentacji, wystąpień publicznych, a także personal brandingu. Dodatkowo dowiedzą się, jak wykorzystać Facebook w procesie sprzedaży oraz promować siebie lub placówkę w serwisie LinkedIn. Zdobytą podczas programu wiedzą ambasadorzy podzielą się z innymi agentami.
Celem kampanii jest m.in. zbudowanie społeczności, której wartością będzie realne wsparcie i wzajemna pomoc agentów ubezpieczeniowych. W serwisie Facebook powstała grupa skupiająca agentów. Natomiast na blogu można przeczytać o narzędziach, którymi dysponują agenci CUK Ubezpieczenia, przyjrzeć się ich pracy i poznać historie ambasadorów akcji.
Multiagencja zapowiedziała również premierę podcastu „Lubię Ubezpieczać”. Działania prowadzone w ramach akcji będzie można śledzić na stronie www.lubieubepieczac.pl.
(KS, źródło: CUK Ubezpieczenia)