Deszcz nagród dla przedstawicieli polskiego rynku ubezpieczeń

0
605

Miniony tydzień obfitował w wyróżnienia dla firm z polskiego sektora ubezpieczeń. Laury za różne przedsięwzięcia otrzymały Bacca, TU Zdrowie i Generali.

Bacca nagrodzona za aplikację TubaPay

Bacca, jako pierwszy polski insurtech, wspólnie z First Data Polska zdobył główną nagrodę w międzynarodowym konkursie Payments Awards 2020 w kategorii B2B Payments Innovation of the Year. Polską firmę doceniono za system TubaPay ułatwiający płatności bezgotówkowe w sprzedaży ubezpieczeń, opracowany we współpracy z First Data Polcard.

Z systemu TubaPay korzysta już dziewięć towarzystw ubezpieczeniowych. Prowadzone są z rozmowy z kolejnymi zainteresowanymi. Jednocześnie trwają prace nad zastosowaniem rozwiązania w innych obszarach biznesu jako usprawnienie procesów sprzedaży ratalnej.

– Jesteśmy dumni, że międzynarodowy zespół ekspertów nagrodził TubaPay tytułem Innowacji 2020 roku w płatnościach B2B. Jest to ogromny sukces i zasługa naszego zespołu, w tym w szczególności Cezarego Świerszcza i Piotra Kujawy, którzy to rozwiązanie zaprojektowali. To wyróżnienie pokazuje, że coraz bardziej doceniane są takie rozwiązania, które pozwalają na sprawniejszy przebieg nawet tak sformalizowanych procesów, jak te w ubezpieczeniach. Chcielibyśmy nasze doświadczenie wykorzystać także w innych sektorach, bo widzimy ogromny potencjał tego rozwiązania. Obecnie pracujemy nad rozszerzeniem zastosowania TubaPay na inne dziedziny cyklicznych płatności bezgotówkowych. Bacca ma dziś bardzo dobrą pozycję rynkową i wypracowała narzędzia, które umożliwią jej znaczne zwiększanie skali działalności – powiedział Michał Gontar, prezes Bacca.

Laury dla TU Zdrowie i jego Polisy Zdrowie

Z kolei TU Zdrowie zostało wyróżnione tytułem Zdrowa Marka. Szczególną rekomendację w plebiscycie uzyskała Polisa Zdrowie – produkt przygotowany z myślą zarówno o małych i średnich przedsiębiorstwach, jak i firmach zatrudniających kilka tysięcy pracowników.

Oferowana przez TU Zdrowie Polisa Zdrowie to produkt obejmujący wiele wariantów oraz opcji dodatkowych. Pozwala optymalnie dopasować zakres ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb każdej organizacji. Dzięki takiej elastyczności jesteśmy w stanie sprostać najwyższym wymaganiom stawianym przez naszych partnerów biznesowych – powiedział Aleksander Roda, prezes TU Zdrowie.

Tytuł Zdrowa Marka jest kolejnym, obok opinii pracodawców, wyrazem uznania dla wysokiej jakości usług oferowanych przez TU Zdrowie.

– Współpracujący z nami pracodawcy doceniają nasze produkty ubezpieczeniowe ze względu na elastyczność w doborze wariantów i znacznie lepszą dostępność ubezpieczonych do świadczeń. Jakość naszego produktu postrzegają przez pryzmat bezproblemowego sposobu obsługi umowy oraz niskiego stopnia skomplikowania tego procesu – podkreśliła Teresa Domańska, dyrektor Biura Ubezpieczeń Zdrowotnych TU Zdrowie.

Zdrowa Marka Roku to ogólnopolski projekt, w którym nagradzane, promowane i rekomendowane są najwyższej jakości produkty i usługi stworzone z myślą o zdrowiu i zdrowym stylu życia.

Covid-19 Generali „Najlepszym Produktem dla Biznesu 2020”

Natomiast „Gazeta Finansowa” nagrodziła ubezpieczenie grupowe Covid-19 Generali tytułem „Najlepszy Produkt dla Biznesu 2020”. Redakcja doceniła firmę za stworzenie produktu odpowiadającego aktualnym potrzebom rynku oraz dopasowanie oferty do potrzeb klientów.

– Zgodnie z naszą strategią chcemy być dla klientów partnerem na całe życie. To oznacza, że staramy się zapewnić im ochronę przede wszystkim w tych sytuacjach, które są dla nich trudne. Klient znajduje się w centrum wszystkich naszych działań. Upraszczamy procesy i stale doskonalimy produkty, dlatego tak szybko udało nam się odpowiedzieć na potrzeby związane z pandemią Covid-19. Pierwsi przedsiębiorcy już w kwietniu skorzystali z naszego ubezpieczenia – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Polska. 

(AM, źródło: Bacca, Generali, TU Zdrowie)