Miniony tydzień obfitował w wyróżnienia dla firm z polskiego sektora ubezpieczeń. Laury za różne przedsięwzięcia otrzymały Bacca, TU Zdrowie i Generali.
Bacca nagrodzona za aplikację TubaPay
Bacca, jako pierwszy polski insurtech, wspólnie z First Data Polska zdobył główną nagrodę w międzynarodowym konkursie Payments Awards 2020 w kategorii B2B Payments Innovation of the Year. Polską firmę doceniono za system TubaPay ułatwiający płatności bezgotówkowe w sprzedaży ubezpieczeń, opracowany we współpracy z First Data Polcard.
Z systemu TubaPay korzysta już dziewięć towarzystw ubezpieczeniowych. Prowadzone są z rozmowy z kolejnymi zainteresowanymi. Jednocześnie trwają prace nad zastosowaniem rozwiązania w innych obszarach biznesu jako usprawnienie procesów sprzedaży ratalnej.
– Jesteśmy dumni, że międzynarodowy zespół ekspertów nagrodził TubaPay tytułem Innowacji 2020 roku w płatnościach B2B. Jest to ogromny sukces i zasługa naszego zespołu, w tym w szczególności Cezarego Świerszcza i Piotra Kujawy, którzy to rozwiązanie zaprojektowali. To wyróżnienie pokazuje, że coraz bardziej doceniane są takie rozwiązania, które pozwalają na sprawniejszy przebieg nawet tak sformalizowanych procesów, jak te w ubezpieczeniach. Chcielibyśmy nasze doświadczenie wykorzystać także w innych sektorach, bo widzimy ogromny potencjał tego rozwiązania. Obecnie pracujemy nad rozszerzeniem zastosowania TubaPay na inne dziedziny cyklicznych płatności bezgotówkowych. Bacca ma dziś bardzo dobrą pozycję rynkową i wypracowała narzędzia, które umożliwią jej znaczne zwiększanie skali działalności – powiedział Michał Gontar, prezes Bacca.
Laury dla TU Zdrowie i jego Polisy Zdrowie
Z kolei TU Zdrowie zostało wyróżnione tytułem Zdrowa Marka. Szczególną rekomendację w plebiscycie uzyskała Polisa Zdrowie – produkt przygotowany z myślą zarówno o małych i średnich przedsiębiorstwach, jak i firmach zatrudniających kilka tysięcy pracowników.
– Oferowana przez TU Zdrowie Polisa Zdrowie to produkt obejmujący wiele wariantów oraz opcji dodatkowych. Pozwala optymalnie dopasować zakres ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb każdej organizacji. Dzięki takiej elastyczności jesteśmy w stanie sprostać najwyższym wymaganiom stawianym przez naszych partnerów biznesowych – powiedział Aleksander Roda, prezes TU Zdrowie.
Tytuł Zdrowa Marka jest kolejnym, obok opinii pracodawców, wyrazem uznania dla wysokiej jakości usług oferowanych przez TU Zdrowie.
– Współpracujący z nami pracodawcy doceniają nasze produkty ubezpieczeniowe ze względu na elastyczność w doborze wariantów i znacznie lepszą dostępność ubezpieczonych do świadczeń. Jakość naszego produktu postrzegają przez pryzmat bezproblemowego sposobu obsługi umowy oraz niskiego stopnia skomplikowania tego procesu – podkreśliła Teresa Domańska, dyrektor Biura Ubezpieczeń Zdrowotnych TU Zdrowie.
Zdrowa Marka Roku to ogólnopolski projekt, w którym nagradzane, promowane i rekomendowane są najwyższej jakości produkty i usługi stworzone z myślą o zdrowiu i zdrowym stylu życia.
Covid-19 Generali „Najlepszym Produktem dla Biznesu 2020”
Natomiast „Gazeta Finansowa” nagrodziła ubezpieczenie grupowe Covid-19 Generali tytułem „Najlepszy Produkt dla Biznesu 2020”. Redakcja doceniła firmę za stworzenie produktu odpowiadającego aktualnym potrzebom rynku oraz dopasowanie oferty do potrzeb klientów.
– Zgodnie z naszą strategią chcemy być dla klientów partnerem na całe życie. To oznacza, że staramy się zapewnić im ochronę przede wszystkim w tych sytuacjach, które są dla nich trudne. Klient znajduje się w centrum wszystkich naszych działań. Upraszczamy procesy i stale doskonalimy produkty, dlatego tak szybko udało nam się odpowiedzieć na potrzeby związane z pandemią Covid-19. Pierwsi przedsiębiorcy już w kwietniu skorzystali z naszego ubezpieczenia – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Polska.
(AM, źródło: Bacca, Generali, TU Zdrowie)