Dynamiczny rozwój w kolorze magenta

0
1635

Rozmowa z Arkadiuszem Grabskim, prezesem, i Marleną Szpurgis, wiceprezeską Polisa Expert SA

Aleksandra Wysocka: – Przyjrzyjmy się bliżej Polisie Expert. Co ciekawego możecie powiedzieć o swojej firmie?

Marlena Szpurgis: – Nasza przygoda rozpoczęła się w 2012 r., czyli mamy już 12 lat doświadczenia na rynku! Firmę założyli Arkadiusz Grabski, Leszek Zbiżek i Rafał Dziuba, którzy chcieli stworzyć wyjątkową multiagencję ubezpieczeniową. Na starcie mieliśmy zaledwie trzy biura pod marką Polisy Expert. Teraz jest ich 90!

Startowaliśmy jako spółka z o.o. z jasną misją – wspieramy i rozwijamy naszych lojalnych partnerów. Szybko zdobyliśmy renomę dzięki poleceniom i solidnemu doświadczeniu. Po dekadzie działalności przekształciliśmy się w spółkę akcyjną, dając naszym partnerom możliwość bycia współwłaścicielami. Warto dodać, że teraz mamy już ponad 800 sprzedawców (OFWCA) w całej Polsce. Wspieramy w każdym aspekcie – od technologii po sprzedaż i marketing. Polisa Expert to coś więcej niż firma – to wspierająca się społeczność. Razem możemy więcej.

Panie Arkadiuszu, czy udało się w pełni zrealizować to marzenie sprzed 12 lat? Czy warto było inwestować akurat w ubezpieczenia?

Arkadiusz Grabski: – Jak najbardziej. Od zawsze byłem zwolennikiem klarowności i uczciwości. U nas każdy partner jest traktowany jak VIP – warunki współpracy są przejrzyste i proste. Wszyscy wiedzą, czego się spodziewać.

Jak wspomniała Marlena, skupiamy się na budowaniu firmy z lojalnymi partnerami. Nasz rozwój jest organiczny, bez nagłych zwrotów akcji czy agresywnych akwizycji. Każdy partner może zostać akcjonariuszem Polisa Expert. Aby zostać akcjonariuszem, trzeba spełnić pewne kryteria, takie jak lojalność i określony wolumen sprzedaży rocznie. Do tej pory spełniło je prawie 20 osób, a w tym roku dołączą do nas trzy kolejne.

Jak układa się współpraca z firmą Wiener, inicjatorem tego wywiadu?

M.S.: – Bardzo dobrze! Firma Wiener znana jest z wysokiej jakości usług, zarówno w procesie sprzedaży polis, jak i w likwidacji szkód. Współpracując z Wienerem, możemy liczyć na kompleksowe wsparcie zarówno w aspektach ubezpieczeniowych, jak i w dziedzinie marketingu i szkoleń.

A.G.: – Dodam od siebie, że współpraca z menedżerami Wienera to czysta przyjemność. Mają ogromną wiedzę merytoryczną, często wyprzedzając inne towarzystwa.

Jakie macie plany na ten rok?

A.G.: – Chcemy ulepszyć system sprzedażowy, by jeszcze bardziej ułatwić pracę naszym partnerom. Mamy ambitne plany rozwojowe. Na celowniku jest rozwój ubezpieczeń korporacyjnych, cały czas rozwijamy też sprzedaż życia i zdrowia. Stawiamy na wysoką jakość, bardzo też dbamy o compliance.

M.S.: – Będziemy kontynuować nasze szkolenia i konkursy dla partnerów sprzedaży. Planujemy wyjazdy i doładowania na karty Polisy Expert. Karty przedpłacone są nie tylko praktyczne, ale to naprawdę świetny sposób na docenienie naszych partnerów.

Dziękuję za rozmowę.

Aleksandra E. Wysocka