ERGO Hestia wprowadziła nową aplikację webową dla agentów pod nazwą EH24. Narzędzie pozwala pośrednikom oferować polisy w trybie 24/7, dzięki czemu nie odczują oni przerw technicznych.
Aplikacja webowa EH24 jest lekkim rozwiązaniem chmurowym zapewniającym agentom stały dostęp do systemu sprzedażowego. Znajdują się w niej najpopularniejsze produkty ERGO Hestii: OC, AC oraz assistance komunikacyjne, a także polisy mieszkaniowe – All Risk, OC w życiu prywatnym oraz home assistance. Ubezpieczyciel zapowiada, że w miarę rozwoju aplikacji w systemie pojawi się pełen wachlarz produktów ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych. EH24 zapewni ponadto agentom stały dostęp do historii zawartych polis.
Aplikacja EH24 to rozwiązanie, które działa nie tylko w sytuacji wystąpienia zagrożeń, ale przede wszystkim planowej niedostępności systemów. Może ona wynikać np. z konieczności aktualizacji czy rozbudowania oprogramowania. – Takie przerwy są naturalnym i planowym elementem funkcjonowania oraz rozwijania systemów informatycznych. Dzięki EH24 zarządzanie nimi będzie dużo łatwiejsze – komentuje Bartosz Dołkowski, dyrektor Departamentu IT ERGO Hestii.
EH24 dzięki prywatnej chmurze umożliwia swobodne rozwijanie systemów technologicznych. ERGO Hestia zapewnia, że pośrednicy nie odczują związanych z tym utrudnień.
Ubezpieczyciel zwraca uwagę, że w miniony weekend, mimo przerwy technicznej, ambasadorzy z Punktów Standard mogli bez problemów przeprowadzać kalkulacje oraz wystawiać polisy. – Wystawienie polisy odbyło się szybko i płynnie. EH24 pod względem użyteczności przypomina iHestię, jest bardzo intuicyjne. Nie trzeba być komputerowcem, żeby sobie poradzić – mówi Paweł Ekiert, właściciel Punktu Standard w Warszawie.
– Klienci potrafią zaskoczyć agentów w najmniej oczekiwanym momencie czy porze dnia. Tego typu sytuacje dotyczą najczęściej zakupu obowiązkowego OC komunikacyjnego. By odpowiedzieć na każdą potrzebę klienta, niezbędne są dostępne 24/7 narzędzia IT, które ułatwią szybką sprzedaż polisy. Taką możliwość zapewnia EH24. Celem aplikacji jest dostęp agentów do intuicyjnego systemu umożliwiającego sprzedaż polis niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują – mówi Bartosz Dołkowski.
AM, news@gu.home.pl
(źródło: Ergo Hestia)