Gazeta Ubezpieczeniowa nr 19/2020

0
441

Dodatek specjalny Multiagent:

Aleksandra E. Wysocka: Pośrednicy dają radę – str. 4

Michał Rokoszak, Aviva: Co konkretnie się zmieniło w sprzedaży ubezpieczeń – str. 4

Agenci OFA komentują – str.  4

Igor Rusinowski, Unilink: Klienci pozostają z agentem – str.  5

Adam Rowicki, NAU: Jak zwiększyć sprzedaż w czasie spowolnienia gospodarki – str.  5

Piotr Zadrożny, TUZ Ubezpieczenia: Teraz Ubezpieczamy Zdalnie – str.  6

Marcin Śliwiński, Expectum: Do Berg System przekonał nas moduł rozliczeń prowizyjnych – str.  7

Janusz Sekuła, Alwis Finanse: Polisy na raty – bez wychodzenia z domu! – str.  8

Waldemar Poberejko, Gruplowe.pl: Dlaczego ubezpieczenia grupowe powinny stanowić filar twoich działań sprzedażowych? – str.  9

Anna Pawłowska-Kruzińska, CUK Ubezpieczenia: Sposób na optymalizację sprzedaży – str.  10

Katarzyna Barszcz-Mrozicka, Comperia: Zdalna sprzedaż nabiera tempa – str.  10

Poza tym w numerze:

Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Różne konsekwencje epidemii koronawirusa – str.  2

Aleksandra E. Wysocka: Inspiracje. Internet nową ulicą – str.  2

Michał Świderski: Zaangażowanie siłą Pionu Klienta Detalicznego PZU SA – str.  3

Łukasz Heinowski pokieruje siecią sprzedaży Superpolisy – str.  11

PZU, TUZ, InterRisk, DAS, TUW „TUW”: Ubezpieczeniowe wsparcie w walce z koronawirusem – str.  12

Microsoft zainwestuje miliard dolarów w transformację cyfrową Polski – str.  13

PIU: Jedna trzecia przypisu i prawie połowa wypłat pochodzi z ubezpieczeń na życie – str.  14

Rzecznik Finansowy: Trzeba uczyć klientów rynku finansowego samokontroli i asertywności – str.  14

UFG: Pandemia automatycznie nie zwalnia z obowiązku zapłaty kary za brak OC – str.  15

Nationale-Nederlanden: Badanie. Praca zdalna oczami Polaków – str.  16

HRK SA: Wbrew informacjom o zwolnieniach rynku nie zaleją specjaliści – str.  17

Antal: Negocjacje wynagrodzeń w czasie pandemii – str.  18

Adrian Ciba, broker: Mój brytyjski biznes ubezpieczeniowy – str.  21

Adam Kubicki: Podstawowe zasady sprzedaży ubezpieczeń w firmach – str.  22


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.