Dodatek specjalny LIDERZY UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH:
- Rozmowa z Sylwestrem Janiakiem, dyrektorem zarządzającym odpowiedzialnym za Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Warcie: Pracodawcy doceniają nasze przewagi – str. 6
- Agnieszka Łońska i Mateusz Gregorkiewicz z Xilium o ubezpieczeniach życiowych i zdrowotnych: Czy warto, żeby ubezpieczenia grupowe wkroczyły w XXI wiek? – str. 7
- Z doświadczenia praktyka, Roberta Zagaty: Ubezpieczenia grupowe to rosnące wyzwanie czy szansa? – str. 8
- Rozmowa z Arturem Skibą, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w AXA Polska: Chcemy być numerem dwa na rynku ubezpieczeń grupowych – str. 9
- Rozmowa z Ewą Dąbrowską, dyrektorem Pionu Klienta Korporacyjnego w Nationale-Nederlanden: Nationale-Nederlanden grupówkowym partnerem pierwszego wyboru – str. 10
- Waldemar Poberejko z Gruplowe: Sześć cech profesjonalisty w procesie skutecznej sprzedaży – str. 11
Poza tym w numerze:
- V bieg charytatywny InterRisk i TUW „TUW”: Wspólnie możemy więcej – str. 2
Maciej Fedyna, prezes Concordii Ubezpieczenia – Grupa Generali komentuje: Dobre zamieniamy w jeszcze lepsze – str. 3
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń
Ilona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566
Koszt i czas dostawy
- E-wydanie
- Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
- Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.