Rusza Bootcamp 2.0 – program Ergo Hestii, którego celem jest kształcenie projektantów botów. Kurs umożliwia rozwój zawodowy pracownikom interesującym się technologią, którzy nie mają doświadczenia zawodowego w tym obszarze. Uczestnicy przez 6 miesięcy będą uczyć się tworzenia rozwiązań IT wspierających obsługę klientów.
Bootcamp 2.0 zostanie poświęcony projektowaniu botów konwersacyjnych, w tym chatbotów i voicebotów. W ramach półrocznego, nastawionego na praktykę kursu, uczestnicy zapoznają się m.in. z zasadami działania silników rozumienia języka naturalnego (NLU) oraz metodami integracji botów z zewnętrznymi systemami. Absolwenci Bootcampu będą mogli wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności, projektując boty wspierające typowych spraw, z którymi zgłaszają się klienci.
– Celem Bootcampu jest wzmocnienie kompetencji cyfrowych umożliwiających usprawnianie procesów operacyjnych. Jednak równie ważne jest dla nas tworzenie możliwości rozwoju dla pracowników, którzy wykazują zainteresowanie i predyspozycje do rozwoju w obszarze technologii informatycznych, a nie mają wykształcenia kierunkowego – komentuje Monika Wroniszewska z Biura Doboru i Rozwoju Kadr Ergo Hestii, opiekunka Bootcampu.
To już drugi Bootcamp organizowany przez sopockiego ubezpieczyciela. We wcześniejszej odsłonie przeszkolił on pracowników w obszarze tworzenia robotów RPA.
– Dzięki kształceniu pracowników jesteśmy w stanie szybko odpowiedzieć na konkretne potrzeby biznesowe firmy, które wymagają wzmocnienia w organizacji i są na pograniczu obsługi klienta oraz IT. Taka możliwość jest nie do przecenienia szczególnie dziś, kiedy tak wiele procesów podlega digitalizacji – dodaje Oskar Jedynasty, dyrektor Działu Automatyzacji w Departamencie IT Ergo Hestii.
Więcej na temat pierwszej edycji programu oraz zastosowania robotów w Ergo Hestii:
(AM, źródło: prnews.pl)